Juunsku 03.04.2003 11:25:13 | |
---|
onko kokemuksia kyseisen kaapin soundeista ja yleensäkki laadusta. ku ei ole hinnalla pilattu, että kannattaako sijoittaa rahat kyseiseen kaappiin?? |
RikuTheMan 03.04.2003 14:51:40 | |
---|
onko kokemuksia kyseisen kaapin soundeista ja yleensäkki laadusta. ku ei ole hinnalla pilattu, että kannattaako sijoittaa rahat kyseiseen kaappiin?? Siinä on alumiinikartioiden sijasta pahvikartiot, eikä soundi siis ole NIIN Hartkemainen, kuin esim. 410 XL:ssä. Mitä oon porukoilta kuullut, niin ovat sitä mieltä, ettei kannata laittaa rahojaan kyseiseen kaappiin. En kyllä tosin ole koskaan soittanut tällaisen läpi, joten joku kenellä on kokemusta voisi sanoa paremmin. Basifisti... |
Prowleri 03.04.2003 15:34:59 | |
---|
Olen kuullut että sarjan 115vx olisi ihan kohtuullinen kaappi - 1x15 + torvi - mutta 410 ei kauheana kehuja ole saanut.. Kannattaa ehkä ennemmin etsiä vaikkapa käytetty 410xl. Njän njän njän njää, njän njää, njännä nää njännjännjää.
-Absoluuttinen Nollapiste: Harhailua Maastossa |
flowerpower 04.04.2003 14:25:49 | |
---|
Olen soittanut kyseisellä kaapilla muutaman kuukauden. Ei oo valittamista. Xl sarjaan verrattuna VX ssä on "tummempi" saundi tai miten sen nyt sanois; retrompi. Eikä kaappi ollu kallis melkeempä puolet XL stä. |
jari22 08.04.2003 22:22:58 | |
---|
Ihan ok kokemukset on vx sarjan 4x10:stä. Ruuvaamistahan se vaati että rupesi saundit toimimaan, mutta vika saattoi johtua muusta kalustosta. (bass pod + alto830 päättäri) |
Akkari 11.04.2003 13:43:48 | |
---|
Ei ole ollu valittamista. Soundi ei ehkä ole kovin hartke (ei välttämättä huona asia). Ainakin omaan tarpeeseeni oikein toimiva peli. |
sunspire 12.05.2003 14:54:35 | |
---|
Ihan kivasti on toiminu. Sen kaverina mulla on tossa ampeg B-4, josta siis irtoaa tommoeen kasioomiseen 650W. Gainin kanssa saa olla aika varovainen, ettei elementit lennä seinään. Kyllähän tosta ääntä lähtee, mutta meidän super kovakourainen rumpali kyllä jyrää tämänkin kokonaisuuden mennen tullen (vain über-mättökohdissa). Ainakin meidän bändissä on odotettavissa kaappihankinta lähitulevaisuudessa, kun 400W hartke vaan ei yksinkertaisesti riitä joka hommaan. Mutta kyllähän toi ihan kelpo vehje noin muuten on (normaalissa musiikissa). Jos oot hankkimassa, niin minä myisin. Ääni on tosiaan melko paljon perinteistä alumiini hartkea pehmeämpi. IMO paljon parempi. Jos soitat jotain vähemmän mättöä, kuin At the gatesia, niin tämä on varsin oivallinen kaappi. Tästä hankinnasta minä ainakin opin sen, että budjettiratkaisut ovat aina väliaikaisratkaisuja. |