Arabiemiiri 06.06.2003 21:33:47 | |
---|
eli siis kertokaa mulle savolaiselle missä on helsinki-vantaa-espoo akselilla musa-liikkeet, joissa kannattaa käydä? uus basso-vahvistin ois tarkotus hankkia. |
da_Punk 06.06.2003 22:12:27 | |
---|
fazer musiikki, musamaailma ja dlx musiikki......ja sit on viel yx Soitin-huttunen !!!! Jokainen meistä on alasti, vaatteidensa alla |
Cornflake 06.06.2003 22:32:10 | |
---|
Vaadimme bassonkielten hinnanlaskua ja lounaaltapaluurahaa! |
kalkkuna 06.06.2003 22:40:05 | |
---|
eli siis kertokaa mulle savolaiselle missä on helsinki-vantaa-espoo akselilla musa-liikkeet, joissa kannattaa käydä? uus basso-vahvistin ois tarkotus hankkia. Tsekkaa tuo askomikon profiili, äläkä unohda, että siinä on vielä Bandikeskus jota ei enään ole (Vai onkohan kartta jo päivitetty?), eikä siinä myöskään näy DLX. (Joka on muuten nykyään entistäkin parempi!) |
Dr.Groove 07.06.2003 11:14:03 | |
---|
eli siis kertokaa mulle savolaiselle missä on helsinki-vantaa-espoo akselilla musa-liikkeet, joissa kannattaa käydä? uus basso-vahvistin ois tarkotus hankkia. Noin vuosi sitten kolusin kaikki Hesan musaliikkeet läpi. Tällöin olin kasaamassa kotistudiota ja ostin lyhyessä ajassa aika paljon tavaraa. DLX-Musicissa oli selkeästi asiantuntevimmat neuvot ja heidän hintansakin olivat alhaisimmat -- aika harvinainen yhdistelmä. Joustua löytyi myös niissä tapauksissa kun olin hankkinut väärää vermettä ja halusin niitä vaihtaa. Voin siis suositella. Bassoja heillä on tarjolla melko hyvin ja sitä puolta taitaa hoitaa "Ile". Miten kitaristin saa soittamaan hitaammin?
Anna hänelle biisin nuotit ;-) |
absqua 07.06.2003 11:51:05 | |
---|
Kitarapaja/Bass Center on myös ohittamaton yhdistelmä. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
da_Punk 07.06.2003 20:34:18 | |
---|
bass center???? onx sellanenkin??? ja mis ??? Jokainen meistä on alasti, vaatteidensa alla |
hemmo 07.06.2003 20:37:40 | |
---|
Lisää säröä, pyydän! |
da_Punk 07.06.2003 20:50:13 | |
---|
joo kiitti, ite oon espoolainen en voinut tietää =) Jokainen meistä on alasti, vaatteidensa alla |
karkkka 18.06.2003 16:46:21 | |
---|
DLX-musiikki kyllä repäs tänään ;) Soittelin sinne, kun ovat hartken virallinen suåmimyyjä, ja tiedustelin tuota Hartken 3500 nubikkaa.... Ilmoittivat hinnan ja totesin että sillä hinnallahan saa jo HA5000:n. Myyjä siihen puhelimen luuriin loihe lausumaan naureskellen että "ei, viistonninen maksaa tuhat euroa". Käteisellä hinta kyllä hieman putoaa, totesi vielä. Noh minä siihen että käteisellä käteisellä Ja että tonnilla saa jo HA7000:n Kyllä meni taas fiilikset pääkaupungin kamatarjontaan. Arvaattekin varmaan jo että nubikka lähti vyörymään saksanmaalta hintaan 529,- Ja eiköhän joku taas älähdä tästäkin ;) Anyways, tää oli toinen kerta kun DLX loisti kanssani kauppaa tehdessään. Vaikka aina käyttäydyn korrektisti ja varon sanomasta sanaa T-Kauppa. Kolmatta kertaa ei tule. Jotenkin vaan fiilikset latistuu kun myyjä antaa ymmärtää asiakkaan olevan ihan persiistä ja asioista mitään tietämätön. pom, po-pom, po-pom, po-pom-po-po-po-po-pom.... Born mistake prone™ |