Guran 23.04.2003 22:19:00 | |
---|
Onko kokemuksia kyseisestä sarjasta? Lähteekö ääntä, onko mukava soittaa tms. Kannattaako maksaa miten paljon 5-kielisestä TR:stä? Toinen kysymys, että mitä 5-kielistä (käytettyä) suosittelisitte alle 600€ hintaluokasta? |
NastyM 28.04.2003 17:37:13 | |
---|
Itellä on 5-kielinen TR ollut hallussa vajaat pari vuotta eikä valittamisen aihetta ole löytynyt. Ostin käytettynä (hyväkuntoinen) ja maksoin 1700mk eli eipä paljoa kirpaissut. En ole koskaan eläessäni toista TR:ää nähnyt joten taitaa olla nykyään vähän harvinaisempaa tavaraa. En soittimesta helpolla luopuisi, saundi on hyvä ja minkäänlaisia ongelmia ei ole eteen tullut. Soundgeareja on myös tullut soiteltua eikä niissäkään valittamista ole ollut. Varmasti mallista kiinni mutta soundgearit ovat osoittautuneet hieman "sirommiksi" ja kevyemmiksi, TR:ssä selvästi enemmän massaa. Itse olen suosinut raskaampia malleja, jotenkin tulee enemmän tunnetta mukaan eikä tunnu siltä että soitin lähtee lentoon joka käänteessä...=) Soundgeareja on tosin varmasti helpompi saada käsiin... Hinnat eivät ibanezilla yleensä kohtuuttomia ole olleet, 600 eurolla saat varmasti hyvän värkin. Muutenkin ibanezin hinta/laatusuhde on kehuttava. |
mz 04.06.2003 09:36:20 (muokattu 04.06.2003 09:36:37) | |
---|
Hmm... itseäni rupesi basson hankkiminen kiinnostamaan, ja ajattelin hankkia jostakin käytetyn 5-kielisen. Ajattelin 5-kielistä heti alkuun, koska jo nyt minulla menee hermot 6-kielisen kitarani kanssa - pakko saada matalampaa ääntä aikaiseksi! :) Lähinnä DT- ym. vaikutteiden takia... Törmäsin tällaiseen TR:ään, hintapyyntönä 290 €. Kuulostaisiko fiksulta ratkaisulta? |
NastyM 08.06.2003 21:24:57 | |
---|
Jos matalaa ääntä haet niin varmasti 5-kielinen rokkaa. Tietysti voi alkaa soitella esim D-vireessä mutta säätöä se aina on. 4-kieliset yleensä halvempia, mutta jos 290 eurolla 5-kielisen TR:n saat niin ei kannata kieltäytyä! DT sillä sujuu...;) |