Type-XHP 02.07.2003 13:03:42 | |
---|
Onko olemassa hyvin sekä kotistudioon että keikalle sopivia räkkiefektejä? En nyt aivan järjettömiä lähtisi laitteesta maksamaan (yli 800€), mutta tulevaisuudessa olisi tarkoitus ostaa jokin kunnollinen loota, niin pääsee sitten kunnolla efektien makuun kerralla. |
v.z. dean 02.07.2003 13:57:20 | |
---|
Onko olemassa hyvin sekä kotistudioon että keikalle sopivia räkkiefektejä? En nyt aivan järjettömiä lähtisi laitteesta maksamaan (yli 800€), mutta tulevaisuudessa olisi tarkoitus ostaa jokin kunnollinen loota, niin pääsee sitten kunnolla efektien makuun kerralla. Lähinnä nyt tulee mieleen TC:n Major G. Jos vahvistinmallennukset on makuun, niin Line6 Bass Pod Pro ja Behringer Bass V-Amp Pro. Vaan osta mieluummin tuolla 800 eurolla puolenkymmentä hyvää erillispurkkia. |
Cornflake 02.07.2003 14:01:17 | |
---|
v.z. dean: Vaan osta mieluummin tuolla 800 eurolla puolenkymmentä hyvää erillispurkkia. Samaa mieltä. Tuolla rahalla saa jo hyvät lootat kaikkeen mitä bassolla yleinsäkään ikinä tarvitsee tehdä. Vaadimme bassonkielten hinnanlaskua ja lounaaltapaluurahaa! |
Type-XHP 02.07.2003 14:06:12 | |
---|
Ilmeisesti erillisenä hankitut boxit ovat parempi ratkaisu, joten niihin sitten ajan koettaessa sijoitan. Kiitos neuvoista. |
Cornflake 02.07.2003 14:20:54 | |
---|
Type-XHP: Ilmeisesti erillisenä hankitut boxit ovat parempi ratkaisu, joten niihin sitten ajan koettaessa sijoitan. Kiitos neuvoista. Kannattaa lueskella tätä palstaa taaksepäin / käyttää hakua. Efekteistä löytyy paljonkin juttua. Vaadimme bassonkielten hinnanlaskua ja lounaaltapaluurahaa! |
absqua 02.07.2003 15:14:45 | |
---|
Ilmeisesti erillisenä hankitut boxit ovat parempi ratkaisu, joten niihin sitten ajan koettaessa sijoitan. Kiitos neuvoista. Minä olen myös stomp-boxien kannalla. Sitäpaitsi erikseen bassolle räätälöityjä hyviä multiefektejä ei liiemmin ole markkinoilla, ne kun ovat enemmänkin kitaristien heiniä. Jos olet tosiaan satsaamassa 800e efekteihin niin saatpa sillä rahalla aika läjän niitä. Kaikki tarvittavat ja vielä muutaman ylimääräisenkin. Stomp-boxit ovat yleensä suht. kestäviä (ovathan ne tehty poljettaviksi), joten käytettyjen etsimiseen kannattaa satsata. (Omistani olen kahta lukuunottamatta hankkinut kaikki käytyttyinä.) Pääset mukavasti halvemmalla kuin uusia ostaessa. Helsingissä esim. Soitin Huttuselta löytyy tuhti nippu kätettyjä efektejä. Samaten tämän muusikoiden.netin Tori-osiota kannattaa seurata. Onnea matkaan. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Dr.Groove 03.07.2003 12:57:39 | |
---|
...Line6 Bass Pod Pro ... ...tuolla 800 eurolla ... Hankin äskettäin Bass Pod Pron ja pari kommenttia: - katuhinta Suomessa laitteelle on nyt noin 550 euroa (mm. DLX-Music) - olin yllättynyt laitteen monipuolisuudesta: siinä on hyvinkin muutaman stompboxin verran efektejä; vahvistin- ja kaappimallinnusten lisäksi Eli laite oli halvempi ja monipuolisempi kuin etukäteen arvelin, YMMV. Miten kitaristin saa soittamaan hitaammin?
Anna hänelle biisin nuotit ;-) |