Mulla on ollut kyseinen kaappi testattavana tässä muutaman treenikerran ajan. Mielestäni kaappi on hintaisekseen ihan oiva peli. Suurin ero Hartken kalliimpiin sarjoihin verrattunahan on kaiutinelementit, jotka ovat VX:ssä perinteisiä pahvikartioisia. Siitä johtuen kaapin soundi on hieman alumiinikartioisia kaappeja tummempi, ehkä vähemmän moderni. Mitä soundiin tulee muuten, niin VX410 ei välttämättä toimi yksinään, vaan kaipaa rinnalleen vaikkapa 15" kaapin. Mutta kyllä se yksinkin toimii, kaikkein alimmat taajuudet vaan jäävät puuttumaan. Itse ainakin huomasin alataajuuksien puuttumisen selkeasti, kun ensin kokeilin VX410:a yksinään ja sitten kytkin rinnalle 15-tuumaisen kaapin. Mutta eipä mistään 4 x 10 -kaapeista niitä matalimpia taajuuksia ulos saa. Eli kaiken kaikkiaan VX410 on hintaisekseen ok-laite. Voi olla, ettei ihan samanlaista laatua ja kestävyyttä kaapilta voi odottaa kuin Transporter- tai XL-sarjoilta, mutta halpana kaappina esim. aloittelijalle - ja miksei muillekin - kaappi toimii mainiosti. Itse aion kyllä kokeilemani käytetyn yksilön ostaa pois. |