Aihe: Camelioonia
1
Speedy
05.07.2003 19:05:23

Voisko joku ystävällisesti kirjottaa Hancockin biisin Camelion (basso)riffin.. Pelkät äänet riittää.. Ja jos jollain on tekemisen pulaa niin mielelläni lukisin myös muita hyviä samankaltaisia legendaarisia bassoriffejä..

Entä teitääkö joku, missä netissä olisi mitään bassoriffien tynkää.. ihan jotain perus juttuja.. Walking beissiä ja semmosta..

Kiitänma..
"All I think abaut is time and groove" J. Porcaro
Artu Pupunuss
05.07.2003 19:20:50 (muokattu 05.07.2003 19:23:44)
Voisko joku ystävällisesti kirjottaa Hancockin biisin Camelion (basso)riffin.. Pelkät äänet riittää..

Tarkoitat varmaan Chameleonia, se menee näin:

-------------I-------------5
---------5-7I-----------7--
-------------I-2-3-4-5-----
2-3-4-5----I---------------

Koita katsoa vaikka tuolta: http://www.activebass.com/tab/. Suosittelisin kuitenkin opettelemaan biisit omien korvien ja nuottien avulla, netin tablatuurit kun usein menee vähän sinne päin.
Speedy
05.07.2003 20:15:03

Tarkoitat varmaan Chameleonia

Suosittelisin kuitenkin opettelemaan biisit omien korvien ja nuottien avulla, netin tablatuurit kun usein menee vähän sinne päin.

Juu kiitos, ja niin Chameleonia tarkotin juu, en muistanu miten kirjotetaan näköjään..=)

Bassolla itse asiassa on helpompi soittaa kun kuuntelee jotain riffiä, verraten pianoon, olen huomannut.. Mutta nyt ei sattunu olemaan sitä biisiä missään, ja nuottiakaan en siihen omista, ja se jäi ikävästi soimaan päähän, niin oli pakko kysyä, josko joku tietäs..=)
"All I think abaut is time and groove" J. Porcaro
Bassballs
06.07.2003 14:30:20

Parempi olisi ottaa se itse levyltä ylös, jos mahdollista. Transkriptio on yksi tehokkaimmista työkaluista soiton opiskelussa.
MITEN!? MITEN?! MITEN!?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)