Juhah3 03.07.2003 14:56:54 | |
---|
Semmonen hommaa vaan, että oon tässä ite huomannu että eri sormista (rämppäys kädessä) lähtee eri soundit. Niin että mites teillä? |
Karlsson 03.07.2003 15:02:34 | |
---|
Joo-o. Aluks ainakin oli niin. Ei ollu toi lihasmassa yhtä kehittynyttä kaikissa nakeissa. Kyllä se siitä tasaantuu. I can´t believe it´s not music! |
Robert Trujillo 03.07.2003 16:32:58 | |
---|
Semmonen hommaa vaan, että oon tässä ite huomannu että eri sormista (rämppäys kädessä) lähtee eri soundit. Niin että mites teillä? kyllähän se soundi siitä tasaantuu ajan mittaan mutta saat kyllä odotella ihan rauhassa jos meinaat ruveta neljällä sormella soittamaan koska vaikka se PIKKUgRILLI onkin pienin niin ei se todellakaan ole se pippurisin... |
Juhah3 06.07.2003 19:49:10 | |
---|
No kuinkahan kauan sitä sitte saa soitella, jos treena ihan päivittäin, että saundit tasaantuu? Oon kyllä aikoinaan soitellu jottain 4-5 vuotta bassoa, enkä tämmöstä oo ajatellukkaan, mutta nyt oon soitellu lähinnä kitaraa yli vuojen ja ajatellu taas rueta reenaan bassoa, ku ois ehkä bändiki tiedossa. |
Karlsson 07.07.2003 09:29:16 | |
---|
Riippuu miten treenaa. Aika vaikee lähteä arvioimaan, on sen verran yksilöllistä tuo... Mut sanotaan nyt että jos joka päivä trenaa ja oikein keskittyy saamaan tasasesti samanlaisen soundin kaikista sormista niin jotain tulosta vois olla yntynyt (villi arvio) vaikkapa kuukauden päästä... "Luuletsä et sä osaat laulaa?" -Känninen Pekka Pohjola Robert Plantille |
poppamies 07.07.2003 11:36:19 | |
---|
No käytän lähinnä etu ja keskisormea joten niissä on aika vahava callus ja sehän vaikuttaa radikaalisti soundiin. Nimettömässä ja pikkurillissä taas ei ole callusta nimeksikään. Eivät kestäisi itekseen kokoillankeikkaa mitenkään. "G-strings are for strippers" |