Aihe: WAHIA kehiin..
1
Robert Trujillo
29.07.2003 21:51:22
itellä on jo bossin ODB-3 ja oon havainnu tuolla edellisissä kirjotuksissa että särön kanssa WAHI miksaa hyvin.. elikkä.. teiltä "enemmänviisailta" tarttisin kokemuksia bassowaheista..
Setä Groove
30.07.2003 16:29:47
itellä on jo bossin ODB-3 ja oon havainnu tuolla edellisissä kirjotuksissa että särön kanssa WAHI miksaa hyvin.. elikkä.. teiltä "enemmänviisailta" tarttisin kokemuksia bassowaheista..

Ehkäpä tuo "kuuluisin" basso wah, Dunlopin oliko-se-nyt-105QB-vai mikä oli kyllä ihan jännä, mut mielummin käyttelen bassolle kitara wahia(jossa tosin kannattaa huomioida sen freqvenssit, että varmasti sit pelittää, jotkut kitara wahit ei oikeen toimi bassolle...kuten olettaa saattaakin...)
Winner-of-Entertainer-of-the-REAR-award!!!
SirElwood
01.08.2003 17:14:39 (muokattu 01.08.2003 17:20:10)
Itselläni on kokemusta Dunlopin CryBabystä ja morleyn dual bass wahista (josta olen luopumassa), ja täytyy todeta omana mielipiteenäni, että pidän Morleystä enemmän. En oikein osaa selittää miksi, mutta soundi on enemmän minun makuun.

Särön kanssa sai CryBabystä aika "kitaramaisen soundin" yläkielillä kun käytti sitä filtterinä, eikä polkenut edestakaisin. Morleystä ei moista oikein tahdo irrota. Mutta Morleyllä perus "funkwahbass" meiningin saa esille hienosti. Vähän peukalolla kun vielä vauhdittaa meininkiä, on bändikavereilla ihmettelemistä! (Minua käskivät lopettamaan "tuon pelleilyn").

:)
Robert Trujillo
01.08.2003 18:57:51
kiitokset kommenteista... goddamn... pitää mennä...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)