Joo, eli tänään sain sitten ton kyseisen nupin ja mulle tuli heti ongelmia kytkennän kanssa. Kun katselin nupin takapaneelia, niin siellä näytti olevan kaksi 8ohmin ulostuloa, ja rupesin kelaamaan, että vitsi eiks noihin reikiin voi änkee muita kuin 8ohmin kaijuttimia. Ohjekirja kyllä ilmottelee noista outputeista, että "connect any 4, 8 or 16 ohm bass capinet(s) to these standard unbalanced 1/4"jacks. Vähän vaan hämää.. Sitten toinen juttu: Kun mulla on nyt tommonen peaveyn 15" alakaappi 8ohm ja sitten ens viikolla olis tulossa peavey tvx 4x10+pilli 8 ohmia. Eli mites mä kytken ne, että niistä tulee yhteensä 4ohmia? Jos ne molemmat kaapit vetää erikseen niihin ulostuloihin, niin onko sillon meininki 8ohmia? Pitäiskö ne kaapit kytkeä jotenkin rinnan ja tulisko siitä sitten 4ohmia? ääääh, mulle ihan sama, mutta kertokaa mulle tyhmälle, joka ei osaa käyttää laitteita, että miten mä saan siitä nupista kaikki tehot irti, eli kaikki ruhtinaalliset 350w? Kiitos ;) EDIT: Joo ja ainakin siinä mun alakiipissa on vain sellanen yksi sisääntulo.. Olisikohan siinä yläkaapissa joku kaks reikää sisään -ja ulostulo kö?? |
Voit kytkeä yhden 4 ohmin kaapin jompaan kumpaan ulostuloista, kyllä pelaa ja kaikki tehot tulee ulos. Sama juttu, kaikki mehut irtoo kytkemällä 2 kpl 8 ohmin kaappeja, kaappi per ulostulo. Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat. |
Voit kytkeä yhden 4 ohmin kaapin jompaan kumpaan ulostuloista, kyllä pelaa ja kaikki tehot tulee ulos. Sama juttu, kaikki mehut irtoo kytkemällä 2 kpl 8 ohmin kaappeja, kaappi per ulostulo. Kiitos |
Voit kytkeä yhden 4 ohmin kaapin jompaan kumpaan ulostuloista, kyllä pelaa ja kaikki tehot tulee ulos. Sama juttu, kaikki mehut irtoo kytkemällä 2 kpl 8 ohmin kaappeja, kaappi per ulostulo. Jep, siinä outputeissahan lukee että 8ohm ja 8ohm vain sen takia että siihen ei voi kytkeä kahta kaappia jotka olisivat 4+4 (=2ohm)tai 4+8(=2,6ohm) vaan jos kaksi tökkäät niin pitää olla 8+8ohm(=4ohm). Yksittäiseen 4ohm(=4ohm :) kaappiin on myös täydet 350w käytös. Myytävänä: Warwick Thumb BO 5 -basso sekä Peavey TVX-410 (4ohm) -bassokaappi. |