Aihe: Yli 100W:n bassocombot
1
juici
24.07.2003 20:04:18

Pitäisi saada bändikäyttöön bassovahvistin joka ei tuhottomia maksaisi (kork. 300e) mutta tehoja pitäisi olla se 100W tai enemmän ja kaiutin vähintään 12", mielummin 15".

Itse olen kokeillut Hartken Kickback 12, Behringer 1200BX ja Kustomin KBA100X -vahvistimia. Hartkella on liian suolainen hinta, Behringeristä ei voi varma alumiinikartion takia ja joitakin Kustomin vahvareita ei pidetä laadukkaina.

Mitä vahvareita kannattaisi vilkuilla kaupoissa ja lehtien ilmoituspalstoilta? Saavat olla käytettyjäkin.
Myydään: Marshall 5210 -50W:n vahvistin, Jackson JS-20 -sähkis, Boss Mega Distortion MD-2, Marshall Supervibe Chorus SV-1 (ja mahdollisesti Marshall G 10 MK. II -10W:n vahvistin.)
littlemick
25.07.2003 06:52:04
itselläni on laney bc 120 bassocombo (120w/15")
mistä maksoin 1800mk 97-vuonna käytettynä.
kotona turhan iso mutta treenikämpälle sopiva
nuo taitaa vieläkin pyöriä 300-400e hintaluokassa?
spp
25.07.2003 14:00:40 (muokattu 25.07.2003 14:01:10)

Peaveyn TKO:t ja TNT:t on hyviä pelejä. Niitä lähtee kohtuu hintaankin. Käytettyjä siis.
Minä tyydyn vähään, kunhan sitä on riittävästi.
thomasdolby
28.07.2003 16:56:29
moi!

...."Hartkella on liian suolainen hinta".....

niin suolainen ja suolainen.... Hartke on kuitenkin hyvä.
nuo muut mainitsemasi eivät taida painia samassa sarjassa.
En ole kyllä törmännyt parempaan comboon ja onhan nuita tullut kyllä lähes kaikenlaisia(comboja)kokeiltua.
minulla pelkästään positiivisia kokemuksia aluumiini kartioista. ei ole koskaan rikkoutunut
juici
28.07.2003 22:37:21

moi!

...."Hartkella on liian suolainen hinta".....

niin suolainen ja suolainen.... Hartke on kuitenkin hyvä.
nuo muut mainitsemasi eivät taida painia samassa sarjassa.
En ole kyllä törmännyt parempaan comboon ja onhan nuita tullut kyllä lähes kaikenlaisia(comboja)kokeiltua.
minulla pelkästään positiivisia kokemuksia aluumiini kartioista. ei ole koskaan rikkoutunut

Kyllähän Hartke on hyvä mutta Hartkella on hintansa. Jos oikein hyvää etsisi niin katseet suuntautuisivat Ampegiin mutta ne eivät olekaan edullisia.
Myydään: Marshall 5210 -50W:n vahvistin, Jackson JS-20 -sähkis, Boss Mega Distortion MD-2, Marshall Supervibe Chorus SV-1 | Ostetaan basso ja vahvari (vähintään 100W)
L.Ruoska
29.07.2003 16:00:37

Hartke on kyllä hyvä. Mitä ne pienemmät Kickbackit maksaa? Osta käytettynä, mä maksoin KB15:sta 550e. Oli tosiaan "Kuin uusi", huolellinen kaveri pitämään tavaroitaan mutta eipä se silleen bändissä soittanutkaan kovin usein =P
"Suljettu astia on tää olento, sen vakavuudessa on tahto paeta tyhjyyden pyörästä, ja pakko päästä pois!"
fender-mies
31.07.2003 23:37:13
Zau!

minä kyllä kanssa suosittelisin ennemmin Hartkea.
mielestäni siinä on tosi hyvä soundi(jos comboista puhutaan)
itse kyllä hylkäsin Ampegin ja tällä hetkellä pidän kotona toisena combona ashdown:ia mutta ei ole Hartken veroinen.
chief
01.08.2003 11:00:57
Zau!

itse kyllä hylkäsin Ampegin ja tällä hetkellä pidän kotona toisena combona ashdown:ia mutta ei ole Hartken veroinen.

Mikähän Ashdowni teikäläisellä mahtaa olla? Ihan mielenkiinnosta?
What's the last thing a drummer says in a band? "Hey guys, let's do one of my songs."
fender-mies
01.08.2003 11:15:26
No mulla just tommonen samanlainen
EB-130 jonka kanssa sullakin on ollut ongelmia.
mulla ainakin se pärisee,pörisee ja pieree.
ja surinoitakin on ilmennyt.
KMT
01.08.2003 14:22:52

Peaveyn TKO:t ja TNT:t on hyviä pelejä. Niitä lähtee kohtuu hintaankin. Käytettyjä siis.

Kaks Peaveyta mullakin on, ei ne nyt ihan huippuja ole mutta ihan ok...
Säröpedaali on pirun keksimä idea saada ihmiset hulluiksi...
chief
01.08.2003 14:46:29 (muokattu 01.08.2003 16:27:56)
Zau!

Mikäs Hartke sinulla sitten on? Siis se joka on "parempi" kuin Ashdowni.

EDIT: Vaihdoin sanajärjestystä!
What's the last thing a drummer says in a band? "Hey guys, let's do one of my songs."
fender-mies
01.08.2003 17:48:10
Moi!

mulla on kotona 12" kickback ja harj.kämpällä
15" kickback.
tietysti soundi asiat riippuu myös bassosta ja ovat hyvin pitkälle maku asioita joissa ei varmaankaan yhtä totuutta ole
mutta MINUN mielestäni hartke on ollu ainakin minulle parempi kuin ashdown joka enämpi käyttämättä nykyään.
ampegia olen testannu pari kertaa keikalla.(ei ollut oma)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)