Jeespox 04.08.2003 14:34:28 | |
---|
onks jollain kokemusta ebs:n peleistä? ois kiva kuulla et minkälaisia pelejä nää on, ku jos ampeg on kallis nii mitä nää sit on? Ihan rauhassa vaan |
Incarnation 04.08.2003 15:14:34 | |
---|
onks jollain kokemusta ebs:n peleistä? ois kiva kuulla et minkälaisia pelejä nää on, ku jos ampeg on kallis nii mitä nää sit on? Laatu maksaa. "Ei setä pahaa tee... setä ottaa silimän pois!!" |
KooMikko 04.08.2003 15:48:30 | |
---|
Eräällä tutulla on toi EBS:n 350 wattinen Gorm -combo 15 tuuman elementillä ja pillillä varustettuna. Omasta mielestäni toimii ainakin ihan järjettömän hyvin. Semmonen mukavan "muriseva" soundi lähtee. Tosin hintaakin on. Thomannilla 1 950 eeroa. |
Pallisti 04.08.2003 17:58:08 | |
---|
onks jollain kokemusta ebs:n peleistä? ois kiva kuulla et minkälaisia pelejä nää on, ku jos ampeg on kallis nii mitä nää sit on? On kokemusta, ja voin sanoa, että kyseisen merkin kaikki tuotteet ovat ihan perkeleen hyviä. Hintaa löytyy, mutta hyvästä kannattaa maksaa.. |
Prowleri 04.08.2003 20:47:28 | |
---|
Mjoo se on sitten ihan omasta mausta kiinni onko se EBS-saundi sitten sen hinnan arvoinen. Hai sieee! Osta hjuva Peavey TXV410-bassokaappi! Julumasti tömisöö! Melkee uus! Ei oo varastettu, itte löysin! |
Basismi 04.08.2003 22:56:48 | |
---|
No onhan EBS sentään ampeggia halvempi. Paremmuudet on tietysti makuasioita, mutta on harvoja merkkejä jotka itse laittaisin EBS:n edelle. Ja mitään niistä ei tuoda suomeen. |
JK 05.08.2003 23:47:50 (muokattu 05.08.2003 23:50:23) | |
---|
EBS Drome combo, 150w/12" ollut muutaman kuukauden käytössä ja keikoilla mukana. Ja on HYVÄ. Tehoja riittää ja on mukavaa kun basson TUNTEE, ei vain kuule. On nimittäin melkoinen "tykki". Kooltaan ja painoltaan näppärä roudata. Soittimina Rickenbackeri ja Fenderin Presari ja etenkin jälkimmäisen kanssa soundit on suorastaan hunajaa. Käytettynä onnistuin löytämään ja hintaa oli 600 euroo... (Kiitokset vaan Simolle) Uutena hintaa on joku 1200-1300 eur. Ampegeista senverran, että oli aikaisemmin Ampegin BA 115 combo, mutta se ei todellakaan vakuuttanut. Vertailen tässä tietysti omien kokemusteni perusteella ja molemmilta merkeiltähän löytyy tehokkaampia ja isompia koneita, mutta itse olen sitä mieltä että nyt on sellainen combo, että sillä pärjään loistavasti keikoillakin, eikä tarvii enää muuta hakea. |
Johannes_t 06.08.2003 12:11:17 | |
---|
EBS Fafner-nuppi on kallis, mutta perkeleelisen hyvä vehje. Toimii. Todennäköisesti jopa koko loppuelämän ajan. |
Bassballs 06.08.2003 15:05:12 | |
---|
Tähän mennessä olen kuullut vain hyvää. Himottaa kyllä se 350wattinen nuppi.. Marcus Miller, Paul Jackson, Puppe ja lukuisat muut huippubasistit eivät voi olla väärässä. Ei sekuntiakaan liian aikaisin. |
Jeespox 06.08.2003 15:46:24 | |
---|
No mul on ittelläni täl hetkel toi BA 115 ja tykkään ainakin itse siitä tosi paljon, mul on ibanezin sdgr 900 ja saa ihan uskomattoman maukkaat saundit ainakin ton basson kans, et eipä oo mulla siit pelist valittamista Ihan rauhassa vaan |
Slapit_87 06.08.2003 23:50:04 | |
---|
Ei ole itsellä EBS:ssän kamoja, paitsi kieliä, mutta hyviksi olen todennut. Tosin mun mielestä ne on kyllä hinnoteltu vähän yläkanttiin... Live fast, Die young!! |
Cornflake 07.08.2003 09:13:51 | |
---|
EBS on minun kokemukseni mukaan kallista ja ihan vitun hyvää. Omaa kokemusta on MultiCompista jota olenkin täällä hehkuttanut jo tarpeeksi. Suosittelen. Kaikki vermeet mitä olen kokeillut ja joista olen kuullut juttua ovat vakuuttaneet aika selkeästi EBS:n laadusta. Bassballs: Tähän mennessä olen kuullut vain hyvää. Himottaa kyllä se 350wattinen nuppi.. Marcus Miller, Paul Jackson, Puppe ja lukuisat muut huippubasistit eivät voi olla väärässä. Eli tämä: http://www.ebs.bass.se/2001/products/hd350/hd350_big.htm Tyyppasin tuota kerran Turkkusen Laineella. Erittäin hyväntuntuinen peli! Vaadimme bassonkielten hinnanlaskua ja lounaaltapaluurahaa! |
Johannes_t 07.08.2003 09:47:08 | |
---|
Tähän mennessä olen kuullut vain hyvää. Himottaa kyllä se 350wattinen nuppi.. Marcus Miller, Paul Jackson, Puppe ja lukuisat muut huippubasistit eivät voi olla väärässä. Siis Fafner. Jacksonista en tiedä, mutta Mr. Miller vetää Fafnerilla (vaikkakin mainostaa toista), kuin myös Puppe. Ihmettele live-kuvia. |
Basismi 07.08.2003 10:40:52 | |
---|
Mr. Miller vetää Fafnerilla (vaikkakin mainostaa toista), kuin myös Puppe. Ihmettele live-kuvia. Ainakin tänä vuonna porissa Millerillä oli räkissä kolme kipaletta HD350:tä. Aiemmin sillä on kyllä ollut Fafnereita. |
Bassballs 07.08.2003 14:56:34 | |
---|
Siis Fafner. Jacksonista en tiedä, mutta Mr. Miller vetää Fafnerilla (vaikkakin mainostaa toista), kuin myös Puppe. Ihmettele live-kuvia. Ainakin imatralla Puppe ja Jackson vetivät keikan EBS:illä. Luultavasti tuon tasoiset basistit(ja Pupen tapauksessa mainostajat) tekevät pr-keikkaa useammalle valmistajalle. Ei sekuntiakaan liian aikaisin. |
Juhani Järvisalo 10.08.2003 19:12:43 | |
---|
Sekä että. Oma 350W GORMetini on elämäni paras investointi; 1850 euroa Laineella Turkkusessa. Testasin vahvistinta puolisen tuntia ja rakastuin. Paremmalla combolla en ole kuunaan soittanut. Anna, sydämeni särki. |