Jeespox 23.06.2003 12:23:48 | |
---|
Siis mul on toi viiskielinen ibanezin sdgr, muuten ihan sikahyvä peli, mut sattumoisin d-kieli katkeilee tosi usein, voisko tallas olla jotain vikaa? sit kuuluu myös ihan hiljanen resonointi ku soittaa..? heti ku siis näppää kieltä nii kuuluu sellanen tss. |
Basismi 23.06.2003 15:44:48 | |
---|
Tarkista ettei ole mitään terävää kulmaa tallassa kielen reitillä, tai ettei kieli tee jyrkkää mutkaa. |
L.Ruoska 23.06.2003 16:46:24 | |
---|
Jos katkee aina samasta kohtaa niin sit joku hinkkaa sitä kieltä ja siitä se resokin varmaan tulee. "Se on rautaa kun joskus ottaa turpiin". |
Jeespox 24.06.2003 14:17:23 | |
---|
nii, katkee aina samast kohtaa, rispaantuu siit tallan kohalt, voiks asialle tehä mitää, mul on aika kova soittotatsi, mut pakko et haluaman saundin |
L.Ruoska 24.06.2003 15:29:43 | |
---|
Mä en kyl keksi sitten muuta kun että hommaat jostain toisen tallan ja testaat että resoaako se kieli, jos ei resoa niin ei varmaan katkeilekkaan. Jos vika olis sun soittotyylissä ni luulisin että katkeilis muitakin kieliä kun se d. "Se on rautaa kun joskus ottaa turpiin". |
Ulle 16.08.2003 19:19:49 | |
---|
nii, katkee aina samast kohtaa, rispaantuu siit tallan kohalt, voiks asialle tehä mitää, mul on aika kova soittotatsi, mut pakko et haluaman saundin Mulla katkeilee kieliä vähän väliä tallan kohdalta. Erona on vaan se, että ne katkeilee bassosta ja kielistä riippumatta. Onko mulla sitten vaan niin pirun kova soittotatsi (soittelen siitä mtd kingstonin tallamikin kohdalta pirun kovaa) vai voiko soittaa tavallaan väärin? |
Jeespox 17.08.2003 15:00:14 | |
---|
joo siis mut katkee aina vaan d-kieli, et kait siin luulis olevan jotain vikaa tallas, tosin kyl katkes yks g-kieliki, mut yleensä vaa d Ihan rauhassa vaan |
Rokkiheebeli 19.08.2003 12:04:40 | |
---|
joo siis mut katkee aina vaan d-kieli, et kait siin luulis olevan jotain vikaa tallas, tosin kyl katkes yks g-kieliki, mut yleensä vaa d mulla on kans sdgr5 mutta ei tommosta ongelmaa. onko sulla se kieli sitte loppuun asti pujotettu sieltä tallan reiästä? jos on niin ei pitäs poiketa ku siinä kohtaa kielessä on se paksumpi alkupunos. www.rokkibandi.cjb.net |