Aihe: Hartke 3500:n kompura
1
T-oidibus
23.08.2003 16:16:59
Mitä mieltä olette kyseisen nupin kompurasta? Onko se käyttökelpoinen? Itse en näe oikein tähdellistä kyseiselle kompuralle. Kannattaisiko käyttää mieluummin jotain muuta kompuraa?
Basismia jo kymmenen vuoden kokemuksella
Basismi
23.08.2003 21:30:54
Mitäs vikaa siinä? Muistaakseni ihan toimiva peli.
Pallisti
24.08.2003 11:25:32
Mitä mieltä olette kyseisen nupin kompurasta? Onko se käyttökelpoinen? Itse en näe oikein tähdellistä kyseiselle kompuralle. Kannattaisiko käyttää mieluummin jotain muuta kompuraa?

Eipä se minustakaan mikään niin ihmeellinen ole.. Eipä mulla kyllä löydy mitään vertailupohjaa, sillä en ole muita kompuroita koskaan käyttänyt.
Täysii ja ihan vi*un nopee.. www.collarbone.tk
Teijo K.
24.08.2003 12:30:24

Minä en ole vielä löytänyt ensimmäistäkään hyvää integroitua kompuraa, mistään vahvistimesta. Ehkä jossain boutique peleissä voisi olla käyttökelpoisiakin, en ole vain päässyt kokeileman niitä. Tuo Hartke ei mielestäni mitenkään poikkea yleisestä tasosta, eli itse käyttäisin tuon nupin kanssa erillistä kompressoria.
Kirjailija-Minä olen kirjailija. Lukija-Ja minun mielestäni sinä olet p---a. (Kirjailija seisoo hetken aikaa järkyttyneenä tästä uudesta ajatuksesta ja kaatuu kuolleena maahan. Hänet kannetaan ulos) (Daniil Harms)
Pahisguy
24.08.2003 14:03:55
Pelaa, mutta ainaki mulla päästää läpi semmosen vittumaisen piikin alkuun sillontällön, ainaki jyrkällä limitoinnilla. Parani paljon ku laitto eteen bossin cs-kolmosen ja nupista vain vähä kompuraa.
"Ihmisten pitäisi olla kiltimpiä toisilleen. Ja kasvattaa pidempi tukka." Zuge 15 v. Pointsi-lehdessä 1972
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)