Aihe: ESP-bassot
1
kuhta52
19.08.2003 18:51:08

Kellä olisi kokemusta ESP:n bassoista kun vaikuttaa siltä että sellainen pitäisi hankkia ja ei ole kokemuksia kyseisistä soittimista? Saako sellaisen hyvän alavireiseen vääntöön about 600 eurolla? Thanx..
Definhel
19.08.2003 19:00:23
En tiedä mitään muuta kun että helvetin hienoja varsinkin nämä Fät
I've been here and I've been there I've been in between...
arancia
19.08.2003 20:47:48
Ostin tossa kesän aikana just Esp ltd b-304, ja erittäin hyvin skulaa. Tykkään tosi paljon soittotuntumasta ja muutenkin kelpo peli. Itse maksoin tuosta uutena reilu 800€ mutta eiköhän tuolla 600€ jonkun esp:in saa.
Asenteella siitä selvitään..
fortu
19.08.2003 22:45:37
ei hajuukaan niiden laadusta, mutt Viperit on ainaki ihan vitun hienoja. :>
Esko Deel
20.08.2003 07:55:41
Mulla olisi pari tuntia soitettu pirteän musta Viper-304 myytävänä, ero kaupassa makaavaan on se, että tässä on rotosoundin kielet sekä hihnalukot.

Myyn koska säästän tällä hetkellä toiseen music maniin, kun olen niin kovasti mieltynyt sen soundiin.

"Vaipperi" on kaikin puolin hyvä peli, mutta makuuni ehkä turhan köykäinen. Soundit ovat monipuoliset ja kaulakin on helpposoittoinen.

600€ on pyynti, sekä tiedän tämän olevan väärässä paikassa, koska tori on olemassa.
Myydään kuin pakasta vedetty, musta ESP Viper-304 tarpeetomana. 600€.
Niskamies
20.08.2003 20:16:38
toiseen music maniin
kenellä on varaa tai tarvetta kahdelle musarille. tosin mulle kyllä kelpais. ehkä yksikin.
Rules are meant to be broken; especially stupid ones like this. -David Shandley
N_Bates
20.08.2003 23:10:27

kenellä on varaa tai tarvetta kahdelle musarille. tosin mulle kyllä kelpais. ehkä yksikin.

No jos haluaa vaikka värivaihtelua! Tai voihan siitä toisesta nykiä nauhat poijes...
http://www.hut.fi/~tvainio/kitaragalleria/
Esko Deel
21.08.2003 07:37:00

Itseasiassa joudun vaihtelemaan virettä aika paljon.

Varabasso on aina hyvä olla mukana eikä siitä ainakaan haittaa ole, että laite on hyväksi havaittu ja kaikinpuolin tuttu. Säästyy keikallakin turhalta soundin ja volan ruuvaamiselta, jos toinen basso putoaa pelistä.

Tylsähän tämä ratkaisu voi olla, mutta tämänhetkinen suhteemme Musarin kanssa on ainutlaatuisen lämmin.

(Ei mullakaan olisi järkevästi ajatellen siihen varaa.)
Myydään kuin pakasta vedetty, musta ESP Viper-304 tarpeetomana. 600€.
fortu
22.08.2003 23:47:03
tänään kävin tuota ESP Viperiä kokeilemassa, ja tosi hyvä sitä oli soittaa ja vaikutti muutenki ihan virheettömältä peliltä. varmaan pitää semmonen ostaa tai jotain :>. oli niin mukava.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)