Pallisti 06.09.2003 11:41:25 | |
---|
Menin eilen treenikselle ja rupesin tykittelemään. Ihmettelin soundini munatonta meininkiä, kunnes havaitsin, ettei alakaapistani (Peavey bvx115) kuulu pihaustakaan. Vaihdoin kaappipuhan, eikä pihaustakaan. tarkistin, että kaikki on kytketty oikein. Vika ei voi myöskään johtua vahvistimestani, sillä kokeilin toisella vahvistimella, eikä toiminut kuitenkaan. Osaisiko joku vähän valottaa, että mikähän siinä mahtaa olla vikana? Ei mulla silleen ole mitään hätää, sillä kaapissa on takuuta vielä ihan reilusti jäljellä, mutta kyllä se silti vähän hämää. |
Teijo K. 06.09.2003 11:49:51 | |
---|
Menin eilen treenikselle ja rupesin tykittelemään. Ihmettelin soundini munatonta meininkiä, kunnes havaitsin, ettei alakaapistani (Peavey bvx115) kuulu pihaustakaan. Ei edes suhinaa? Piuha poikki tai juotos pettänyt on luottamukses. Jos se älämölömentti olisi luukutettu rikki olisit varmaan huomannut sen siinä vaiheessa kun se meni. Ja taitaa se yleensä mennä muutenkin pikkuhiljaa. Ensin säröä, sitten enemmän säröä jne. Jos ei joku inha ole salaa lainannut niitä laitteitasi, ja rauhassa rikkonut laitetta. Kun kuudes eukko oli pudonnut ikkunasta, kyllästyin katselemaan heitä, ja lähdin Maltsevskin torille, missä sokea mies oli kuulemma saanut lahjaksi villasaalin. (Daniil Harms) |
Pallisti 06.09.2003 13:15:58 | |
---|
Kukaan muu ei kaapilla ole soittanut, ja kamat ovat ihan rauhassa olleet. Kaappi ei pidä minkäänlaista ääntä, ei edes pienen pientä pihinää. Ihmetyttää, että miten se voi silleen mennä. |
Cornflake 06.09.2003 13:18:42 | |
---|
Se on särki. Se pitää ehjätä. Aika kummalta kyllä kuulostaa. Olisiko joku liitos brakannut kerralla kokonaan. |
poppamies 06.09.2003 13:20:30 | |
---|
Osaisiko joku vähän valottaa, että mikähän siinä mahtaa olla vikana? No eihän siinä ole kuin tasaan kaksi mahdollisuutta. Joko kytkennöissä on jonkunlainen katkos, taikka sitten kaiuttimen puhekela on kärähtänyt . Voihan yksinkertaisesti olla että plugi on vääntynyt jakissa ja kosketus on hävinnyt (todennäköinen vika), tai sitten jos johdot on kiinni liittimillä kaiuttimessa niin sieltä päästä on irronnut. Jos kaikki johdot ja jakit on kunnossa niin ei valitettavasti jää kuin yksi ja ainoa mahdollisuus. Elementti kärventynyt. Jos siinä kerran on takuuta niin kiikuta se pönttö musiikkikauppiaalle, ja heti. Jos laatikko on ostettu saksasta oot enempi kusessa. M.m tästä syystä kannatta maksaa muutama kymppi enemmän ja ostaa paikallisen musiikkiliikkeen sedältä. "G-strings are for strippers" |
Pallisti 06.09.2003 13:24:39 | |
---|
Jos laatikko on ostettu saksasta oot enempi kusessa. M.m tästä syystä kannatta maksaa muutama kymppi enemmän ja ostaa paikallisen musiikkiliikkeen sedältä. olen onneksi ostanut kaapin Suomesta. Kelasin kyllä tilata Saksasta, mutta onneksi en sitten tilannut. |
vanttera 06.09.2003 15:49:15 | |
---|
Jos kaikki johdot ja jakit on kunnossa niin ei valitettavasti jää kuin yksi ja ainoa mahdollisuus. Elementti kärventynyt.
jos joku muistaa miitin 2001 lohjalla bassokamaongelmat, niin saa lohduttaa. siellä palo 1x15"+2x10". Eminencen goldbackit. toivottavasti näin ei ole sulle käynyt.
huonot suoritukset uusitaan. |
SaBer 06.09.2003 16:24:31 | |
---|
Jos laatikko on ostettu saksasta oot enempi kusessa. M.m tästä syystä kannatta maksaa muutama kymppi enemmän ja ostaa paikallisen musiikkiliikkeen sedältä. Ei kauheesti kusessa ole, jos takuu on valmistajan, niinkuin se yleensä on. Sen voi korjauttaa missä tahansa, kunhan vaan sopii myyjän kanssa, joka sitten taas sopii valmistajan kanssa. Esim. kaverin saksasta tilaama kitara korjattiin paikallisessa yksityisessä liikkeessä. Kaveri oli soittanut myyjälle ja sopinut, että lähettää laskun korjauksesta. Ei siinä paljoa enempää tarvinu häslätä. |
Voitto Mälli 09.09.2003 14:02:24 | |
---|
Jos kautin on kyrvähtänyt, niin ei ainakaan mulla menny takuun piikkiin. On kuulemma kulutus tavaraa... |
Pallisti 09.09.2003 14:03:29 | |
---|
Jos kautin on kyrvähtänyt, niin ei ainakaan mulla menny takuun piikkiin. On kuulemma kulutus tavaraa... Vittu jos ei mene, niin silloin ei hyvä heilu. Meinaan, että paskan ovat myyneet, sillä kaijutin on ollut mulla vasta n. 1kk |
basspete 09.09.2003 14:53:16 | |
---|
jos joku muistaa miitin 2001 lohjalla bassokamaongelmat, niin saa lohduttaa. siellä palo 1x15"+2x10". Eminencen goldbackit. Voi Muna! Näinkö siinä kävikin. Mie muistelinkin et se poltteli sulakkeita. Siitä ei sitten mennytkään vaan se etuasteputki.. Otan osaa. Komsii Kosmaa !! |
vanttera 10.09.2003 13:43:16 | |
---|
Voi Muna! Näinkö siinä kävikin. Mie muistelinkin et se poltteli sulakkeita. Siitä ei sitten mennytkään vaan se etuasteputki.. Otan osaa. ei mennyt ei. vaihdettiin muistaakseni welhon kanssa vähän stydimpää sulaketta kun se niitä poltteli. aina yhtä älykästä. virta oli siis kulkenut hetken suoraan verkosta elementeille, ja sen jälkeen ei sitten kulkenutkaan enää mihinkään. tyhmyydestä sakotetaan, ja kännissä korjaaminen on mukavaa ja luotettavaa. huonot suoritukset uusitaan. |
Voitto Mälli 10.09.2003 14:32:31 | |
---|
Vittu jos ei mene, niin silloin ei hyvä heilu. Meinaan, että paskan ovat myyneet, sillä kaijutin on ollut mulla vasta n. 1kk Vai oiskohan se ollu niin, että mulla oli vahvistimella vuoden takuu ja kaijuttimella puolen vuoden takuu (josta ei kyllä ollu myynti hetkellä mitään puhetta). Ja se kaujutinhan sitten tietty hajos heti sen puolen vuoden jälkeen... |