Aihe: Rock ja walking bass
1
Mbarkho
05.09.2003 17:20:09
Rock-basistit, käytättekö paljon walking bass juttuja soittaessanne? Olisiko mitään hyvää nettiosoitetta, jossa olisi jotain skaaloja tai muuta basson soittoon liittyvää? Itse olen soittanut 3 vuotta bassoa ja 5 vuotta akustista kitaraa, vaihtelevalla innostuksella. Nyt taas on soitto alkanut kunnolla kiinnostamaan. Onko kukaan kuunnellut The Who:ta? John Entwhistlen bassottelut ovat kyllä mahtavia. En pistäisi pahaksi, vaikka itsekin saisin sellaisia bassosovituksia tehtyä omiin biiseihini. Entäpä mitä kielimerkkiä ja vahvuutta suositte? Oisko Rotosoundit hyvät, kun herrat Entwhistle ja Steve Harriskin niitä käyttävät? Itse olen käyttänyt vain d'Addarion 105- ja 100-settejä.
Definhel
05.09.2003 17:24:52 (muokattu 05.09.2003 17:26:10)
Jaksota kirjoituksesi niin on helpompi lukea.

Rock-basistit, käytättekö paljon walking bass juttuja soittaessanne? Olisiko mitään hyvää nettiosoitetta, jossa olisi jotain skaaloja tai muuta basson soittoon liittyvää? Itse olen soittanut 3 vuotta bassoa ja 5 vuotta akustista kitaraa, vaihtelevalla innostuksella. Nyt taas on soitto alkanut kunnolla kiinnostamaan.

Onko kukaan kuunnellut The Who:ta? John Entwhistlen bassottelut ovat kyllä mahtavia. En pistäisi pahaksi, vaikka itsekin saisin sellaisia bassosovituksia tehtyä omiin biiseihini.

Entäpä mitä kielimerkkiä ja vahvuutta suositte? Oisko Rotosoundit hyvät, kun herrat Entwhistle ja Steve Harriskin niitä käyttävät? Itse olen käyttänyt vain d'Addarion 105- ja 100-settejä.
Jos bändissä ei ole kitaristia, se on uudenaikainen. Jos bändissä ei ole laulajaa, se on instrumentaalinen. Jos bändissä ei ole rumpalia, se on erilainen. Jos bändissä ei ole basistia, se on paska.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)