Olen tässä bassovahvaria ostaqmassa ja kiperän paikan edessä: kumpi näistä: Fender Bassman 400c 2x10 vai Ampeg BA-2x10. Ovat täsmälleen samanhintaisia, fenderissä tehoa 400w ja ampegissa 220w (riittääkö keikoille?). Ampegia en ole päässyt vielä trestaamaan, mutta Fenderiä olen ja pidän siitä valtavasti. Kumpaa suosittelette, soundihan varmaan on aika erilainen. Soittaisin sillä Stonerrockia, funkia, popia jne. mutta enimmäkseen just tiukkaa rockia. "Ihmisten pitäisi olla kiltimpiä toisilleen. Ja kasvattaa pidempi tukka." |
Ampegia en ole päässyt vielä trestaamaan, mutta Fenderiä olen ja pidän siitä valtavasti. No höh, minusta vastasit itse kysymykseesi. Osta nyt ihmeessä sen Fendä, jos se on hyvä. Tehoa on riittävästi ihan mihin vaan. Säröä beibi! |
Samaa mieltä hemmon kanssa. Jos haluat perspektiiviä asiaan niin käy testaamassa myös Ampegia, vaikka päätyisitkin Fenderiin (joka on oiva vahvistin, olen itsekin soitellut pari keikkaa sellaisella). Tärkeintä on miltä sinusta tuntuu - jos soittokamoista tulee hyvä fiilis niin se yleensä koituu myös syntyvän musiikin eduksi. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |