MakkeJ 23.09.2003 13:09:17 | |
---|
Onko kellään kokemusta Warwicin kielistä? Näyttävät olevan tarjouksessa T-kaupassa. |
SaBer 23.09.2003 13:24:11 (muokattu 23.09.2003 13:24:27) | |
---|
Onko kellään kokemusta Warwicin kielistä? Näyttävät olevan tarjouksessa T-kaupassa. Oman bassoni mukana tuli Red-labelit. Eli ne halvimmat. Oudon karheat kielet, siis fyysisesti. Saundi on aika karski. Itse en tykännyt. Tykkään enemmän nikkelipäällysteisistä... |
kuhta52 23.09.2003 14:20:18 | |
---|
Juu ja ei ne kyllä oikein kestäkkään ja niistä katoaa saundi aika nopsaan. Pistä muutama äyri lisää ja osta vaikka Roto Soundit, ne on suht saman hintaiset mutta paaaaljon paremmat. Itse käytän DR:ää mutta ne maksaa jo paljon enemmän... Huonoimmillaankin heavy on parasta!!! |
N_Bates 23.09.2003 14:23:55 | |
---|
red labelit on ihan helvetistä. Oon niitä täällä kommentoinut jo muutamaan otteeseen. Vähän lisää rahaa ja thomannilta irtoaa ghs bass boomereita ihan ok hintaan. http://www.hut.fi/~tvainio/kitaragalleria/ |
Maisteri 23.09.2003 14:32:06 | |
---|
red labelit on ihan helvetistä. Oon niitä täällä kommentoinut jo muutamaan otteeseen. Vähän lisää rahaa ja thomannilta irtoaa ghs bass boomereita ihan ok hintaan. Juuri näin. Menee ihan sikanopeesti tukkoon, eikä edes uusien red labelien saundissa oo tarpeeks munaa. Tänään juuri lähtee T-markettiin kaverin kaa tehty kimppatilaus, johon sisältyy mm. pari pakettia GHS boomersia. Ovat todella 19,90 euron hintansa väärtejä. |
kuhta52 23.09.2003 15:21:17 | |
---|
Ovat todella 19,90 euron hintansa väärtejä. Häh!?!!?? 19,90 basson kielistä, onks se paljon vai vähän...??? Mielipiteitä... Huonoimmillaankin heavy on parasta!!! |
mr.bungle 23.09.2003 15:22:22 | |
---|
red labelit on ihan helvetistä. Oon niitä täällä kommentoinut jo muutamaan otteeseen. Vähän lisää rahaa ja thomannilta irtoaa ghs bass boomereita ihan ok hintaan. Omituista, kaikki valittaa red labeleiden (105-45) lyhyestä iästä. Itse koitin kesällä ekaa kertaa em. kieliä kun olivat niin halpoja kaupassa, ja yllätyin suht iloisesti. Aiemmin olen käyttänyt lähinnä DR:iä, D'Addarioita ja Ernie Balleja. Soinniltaan kielet eivät ole kovin erikoisia, keskiäänet ovat melko ohuet, mutta muista brandeista ne mielestäni erottuvat nimenomaan pitkäikäisyytensä tähden. Mutta kieliähän voi aina tiskata. |
Niskamies 23.09.2003 20:34:11 | |
---|
Häh!?!!?? 19,90 basson kielistä, onks se paljon vai vähän...??? Mielipiteitä... vähän. mun ernie ballit on dlx:ssä 40 euroa. "...työnnän tän kuulan poikittain sun perseeseen!" |
M.Hanski 23.09.2003 20:40:50 (muokattu 23.09.2003 20:41:34) | |
---|
Black Labeleilla on tullut enimmäkseen soiteltua viimeiset 6 vuotta... Yellow Labelit tai jonkun muun valmistajan nikkelipäällysteiset taitaa olla seuraavina ostoslistalla, koska haen vähän pehmeämpää soundia ja tatsia... Edit: Niin, Black Labelit ovat tähän päivään asti toimineet aivan moitteettomasti ja soundikin on kohdallaan muutaman soittokuukauden jälkeen. |
sirdickyj 23.09.2003 20:48:07 | |
---|
vähän. mun ernie ballit on dlx:ssä 40 euroa. ...ja mun Elixirit 95 euroa! WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
HC-Audio 23.09.2003 21:57:03 | |
---|
itselläni on ollut sekä black labelia ja GHS:n bass boomersia, ja tykkäsin kyl ghssit enemmän. parempi saundi, tosin warwickeissa oli hyvä peukkutuntuma ja ostin myös eripaksuiset, joten vaikea vähän vertailla. Mutta seuraavaksi lähtee kyllä tuleen Roto soundit. Ne on parhaat mulle "Ihmisten pitäisi olla kiltimpiä toisilleen. Ja kasvattaa pidempi tukka." |
Niskamies 24.09.2003 06:43:36 | |
---|
...ja mun Elixirit 95 euroa! mitä erikoista niissä kielissä on, ku maksaa noin paljon? "...työnnän tän kuulan poikittain sun perseeseen!" |
M.Hanski 24.09.2003 09:19:27 | |
---|
Elixireissä on ohut muovipinnoitus, joka estää paskan tunkeutumisen punoksen väleihin ja saa myös aikaan liukkaamman soittotatsin. Kielet kuulostavat uutenakin "sisäänajetuilta" ja soundi pysyy sellaisena lähestulkoon iät ja ajat - tai ainakin niin kauan, kunnes muovi on kulunut kokonaan pois. |
TiMiTheShiT 24.09.2003 10:41:18 | |
---|
ne on ihan helv... halpoja ollu aina toisin ei kestä ihan niin kauan kuin muut kielet mutta ihan jees ite käytän kun oon niin köyhä he he heeh heh heh uuh hah hah |
Maisteri 24.09.2003 10:41:40 | |
---|
Elixireissä on ohut muovipinnoitus, joka estää paskan tunkeutumisen punoksen väleihin ja saa myös aikaan liukkaamman soittotatsin. Kielet kuulostavat uutenakin "sisäänajetuilta" ja soundi pysyy sellaisena lähestulkoon iät ja ajat - tai ainakin niin kauan, kunnes muovi on kulunut kokonaan pois. Kuinka usein vaihdat kieliä, kun käytät Elixirejä? |
Antero 24.09.2003 13:06:29 | |
---|
itselläni on ollut sekä black labelia ja GHS:n bass boomersia, ja tykkäsin kyl ghssit enemmän. parempi saundi, tosin warwickeissa oli hyvä peukkutuntuma ja ostin myös eripaksuiset, joten vaikea vähän vertailla. Mutta seuraavaksi lähtee kyllä tuleen Roto soundit. Ne on parhaat mulle Mennään ohi taas aiheesta oikeen kunnolla... Mutta on alkanu tuntuu, että nuo rotosoundit syö nauhoja vauhdikkaasti. Onko ketään muu havainnu samaa. |
kuhta52 24.09.2003 14:21:39 | |
---|
Mennään ohi taas aiheesta oikeen kunnolla... Mutta on alkanu tuntuu, että nuo rotosoundit syö nauhoja vauhdikkaasti. Onko ketään muu havainnu samaa. Nyt kun tulin ajatelleeksi niin siitäkö se johtuikin... Voihan p***ele! Ihmettelin tossa miten mun nelikielarista yhtäkkiä hurahti nauhat aivan hirveeseen kuosiin. Varsinkin ne nauhat joista käytin paljon bendejä. Enpä ois ikinä tullut ajatelleeksi... Huonoimmillaankin heavy on parasta!!! |
M.Hanski 24.09.2003 14:29:48 | |
---|
Maisteri kirjoitti: Kuinka usein vaihdat kieliä, kun käytät Elixirejä? Noh, Elixirit olivat mulla kiinni n. 2 päivää, koska koko kielen matkalta tasapaksu H-kieli (.130) ei mahtunut Warwickin tallaan ;( Kestävät kaverin mukaan kitaralla ja bassolla kolminkertaisen ajan verrattuna normikieliin. |
poppamies 24.09.2003 14:48:55 | |
---|
Häh!?!!?? 19,90 basson kielistä, onks se paljon vai vähän...??? Mielipiteitä... No kyllähän se on aika vähän. Kun muistelen asiaa vanhan kansan suomen markoissa meni seuraavasti: sähkiksen kielisetin sai 50 mk. Basson kiele oli aika precis 50 mk / kpl! Nykypäiväna taitaa olla niin että kitarasetti on 10€ ja bassonkielet 10€ / kpl. "G-strings are for strippers" |
chief 24.09.2003 18:49:58 | |
---|
Häh!?!!?? 19,90 basson kielistä, onks se paljon vai vähän...??? Mielipiteitä... On se vähän. Huttusella nuo em. boomersit on hiukan alle neljäkymppiä... |