Aihe: vinkkiä
1
Force
04.11.2003 19:29:15

no niin. sitten vihdoin ja viimein kun sain tliattua SWR: 4x10" t-kaupasta..niin ne oli loppuunmyyty. elieli..mikäs olis seuraava hyvä vaihtoehto??

katselin seuraavia:

Hughes&Kettner - BASS REGULAR410H

Fender - Bassman 410H Box

SUNN - 410H

noista se olis se valinta tehtävä. mulla on Hartken 3500 nuppi. eli mikäpä olis semmonen hyvä hevikaappi.
millanen toi h & k oikein on..se kiinnostas kovasti.
Niskamies
04.11.2003 20:01:49
noi kaikki on ihan loistavia. noista ehkä eniten ns. "hevikaappi" on toi hughes and kettner. Itse valitsisin fendän sen perinteisen tonen vuoksi.
Hanki presari ja ole tosimies!
Pallisti
04.11.2003 20:05:39
Kai se riippuu vähän siitä mitä haet, mutta minä suosittelisin sitä Hughes&Kettnerin kaappia. Minulla on pelkkiä hyviä kokemuksia ko merkin tuotteista.
Täysii ja ihan vi*un nopee.. www.collarbone.tk
Force
04.11.2003 22:54:07

jahas. mikähän toi h&k bass regular oikein on kun ei h&k sivuilta löytyny oikein mainintaa moisesta värkistä. ja mitäs tosta fenkusta saa tehoja pihalle. onko kellään tietoo.
Esko Deel
05.11.2003 07:30:03
jahas. mikähän toi h&k bass regular oikein on kun ei h&k sivuilta löytyny oikein mainintaa moisesta värkistä. ja mitäs tosta fenkusta saa tehoja pihalle. onko kellään tietoo.

Huomasin, että olette Dahlilta naapurikämpän poikia, joten Kronikin Samulla on toi BR4*10. Käy kokeilemassa sen kaappia, niin saat jotain mielipidettä muodostettua.
Myydään kuin pakasta vedetty, musta ESP Viper-304 tarpeettomana. 550€.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)