Force 16.10.2003 16:05:37 | |
---|
olen suunnitellut tilaavani thomannilta vähän bassokamaa. mitäs mieltä ammattilaiset ovat seuraavista: nuppi: Warwick - Profet IV 519€ kaappi: SWR - Workingmans 4x10" 635€ hintahaarukka siis olisi tuo. jos on jotain muuta vastaavaa niin kertokaa ihmeessä. |
HC-Audio 16.10.2003 16:41:10 | |
---|
itse meinasin taannoin juuri samaa kkoonpanoa, mutta warwickin saundi oli aika paska mielestäni. Ennemmin suosittelen jotain 2x10 komboa esim. Fender bassman400 tai Ashdown abm-300 tai Ampeg Ba210 jotka ovat suunnilleen samanhintaisia. itse meinaan varmaan juuri jotain noista tilata "Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" |
Niskamies 16.10.2003 16:41:16 | |
---|
olen suunnitellut tilaavani thomannilta vähän bassokamaa. mitäs mieltä ammattilaiset ovat seuraavista: nuppi: Warwick - Profet IV 519€ kaappi: SWR - Workingmans 4x10" 635€ hintahaarukka siis olisi tuo. jos on jotain muuta vastaavaa niin kertokaa ihmeessä. kaappi ainakin on hyvä, kuten kaikki SWR:n kamat. itse en kyllä ostaisi tota warwickin nuppia, liian hifi mun makuun. suosisin fenderin bassmania tai hartke 3500:sta. Hanki presari ja ole tosimies! |
Niskamies 16.10.2003 16:41:42 | |
---|
itse meinasin taannoin juuri samaa kkoonpanoa, mutta warwickin saundi oli aika paska mielestäni. Ennemmin suosittelen jotain 2x10 komboa esim. Fender bassman400 tai Ashdown abm-300 tai Ampeg Ba210 jotka ovat suunnilleen samanhintaisia. itse meinaan varmaan juuri jotain noista tilata nopee olit. Hanki presari ja ole tosimies! |
Force 17.10.2003 14:53:02 | |
---|
vai niin. että warvick ei niin hyvä. Kyllähän Marco Hietala käyttää warvickia. Vaikkei se niin mainittava basisti ookkaan. enemmänkin laulu miehiä. Olen joskus hartken kickbackeillä soittanu, ja en saanu niistä mainittavaa soundia. ja aattelin et onkohan sama ongelma edessä hartken 3500 nupilla. Itse soitan melodista metallia. mielellään aika kirkkaalla soundilla.semmosta maiden soundia suosin. |
Niskamies 17.10.2003 15:02:20 | |
---|
vai niin. että warvick ei niin hyvä. Kyllähän Marco Hietala käyttää warvickia. Vaikkei se niin mainittava basisti ookkaan. enemmänkin laulu miehiä. Olen joskus hartken kickbackeillä soittanu, ja en saanu niistä mainittavaa soundia. ja aattelin et onkohan sama ongelma edessä hartken 3500 nupilla. Itse soitan melodista metallia. mielellään aika kirkkaalla soundilla.semmosta maiden soundia suosin. ei pitäis olla ongelmaa nupin kanssa, koska ne alumiinikartiot ovat se tekijä joka tekee saundista kökön. nupista lähtee hyvät kliinit, mutta putkietuasteella saa myös hyvät rosot. hyvä kaappivaihtoehto on hartken vx. kävin just dlx:llä kokeilemassa. halpoja on. Hanki presari ja ole tosimies! |
kuhta52 20.10.2003 11:38:30 | |
---|
ei pitäis olla ongelmaa nupin kanssa, koska ne alumiinikartiot ovat se tekijä joka tekee saundista kökön. Makunsa tietysti kullakin mutta että alumiinikartiot tekee soundista kökön...??? Ettei nyt vaan vika olisi jossain muualla... Huonoimmillaankin heavy on parasta!!! |
Maisteri 20.10.2003 14:40:17 | |
---|
Olen joskus hartken kickbackeillä soittanu, ja en saanu niistä mainittavaa soundia. ja aattelin et onkohan sama ongelma edessä hartken 3500 nupilla. Itse soitan melodista metallia. mielellään aika kirkkaalla soundilla.semmosta maiden soundia suosin. Kickback-kokemusten perusteella ei kannata epäillä 3500-nupin laatua. Kickbackit eivät tosiaan ole minustakaan kovin kivoja, johtuen pääasiassa niistä alukartioista ja pienehköstä tehostakin, mutta tuo nuppi on ihan kelvollinen ainakin hintaansa nähden. Siitä putkietuasteesta saa varmaan ruuvailtua ihan hyvän Maiden-soundin. |
Force 20.10.2003 19:37:57 | |
---|
nyt mie alan olla ihan sekasin. eli SWR kaappi on nyt varma et sen tilaan. mut nuppi. eli mikä siinä Warvickis on huonoa?eli: Warvick pro fet 4 vs. Hartke bass top 3500 ja jotain perusteluja..millä perusteella toinen parempi |
Niskamies 20.10.2003 20:07:11 | |
---|
en tiedä warwickista, mutta kokeilujen perusteella hartke on tosi hyvä. se putki siellä etuasteessakin tuo kivan lisän. Hanki presari ja ole tosimies! |
Maisteri 21.10.2003 10:39:53 | |
---|
nyt mie alan olla ihan sekasin. eli SWR kaappi on nyt varma et sen tilaan. mut nuppi. eli mikä siinä Warvickis on huonoa?eli: Warvick pro fet 4 vs. Hartke bass top 3500 ja jotain perusteluja..millä perusteella toinen parempi Vaikee sanoo Warwickista ku en oo soittanu sillä. 3500 on ainakin ihan hyvä. Aika lailla samassa sarjassa näyttäisivät painivat speksien perusteella. Tehot: 350W/400W, hinta: 515e/519e. Muutkin ominaisuudet suht samankaltaisia. Warwickissa ei taida olla sitä putkea etuasteessa. Se Hartken etuaste on käytännöllinen kun siinä on sekä trankku, että putki. Molemmille on oma voimakkuussäätö, joita säätelemällä löytyy saundia laidasta laitaan. |
Bassballs 21.10.2003 10:54:47 | |
---|
nyt mie alan olla ihan sekasin. eli SWR kaappi on nyt varma et sen tilaan. mut nuppi. eli mikä siinä Warvickis on huonoa?eli: Warvick pro fet 4 vs. Hartke bass top 3500 ja jotain perusteluja..millä perusteella toinen parempi En ou kumpaakaan kokeillut, mutta tuo Hartke ainakin on ihan kehuttu "perus"-nuppi, millä taittuu kuulemma vähän kaikki. kokeilin kerran Hartken Bass top 3000:a ja yllätyin aika perkuleesti, miten se potkikin hyvin munille. Toiletpaper here is like (The) Talkkari.. Rough, tough and takes no shit from any asshole. |