Pallisti 09.11.2003 13:43:54 | |
---|
Olen joskus aikaisemminkin tilittänyt, mutta miten saisin lisää intoa bassonsoiton treenaamiseen? Meigä ei ole treenannut miesmuistiin. Olen vain käynyt bänditreeneissä rämpyttelemässä bändin biisejä, mutta rupee kikat ja taito loppumaan kesken. |
hapo 09.11.2003 15:13:17 | |
---|
Kannattaa kokeilla lasolia se sopii basistille kuin basistille. |
JE 09.11.2003 18:55:10 | |
---|
Olen joskus aikaisemminkin tilittänyt, mutta miten saisin lisää intoa bassonsoiton treenaamiseen? Meigä ei ole treenannut miesmuistiin. Olen vain käynyt bänditreeneissä rämpyttelemässä bändin biisejä, mutta rupee kikat ja taito loppumaan kesken. Kuuntele lempimusiikkiasi! |
nikolai 09.11.2003 19:25:03 | |
---|
Tai sit kuuntele/treenaa jotain täysin eri genren musiikkia kuin oma bändi on ja blokkaa sieltä juttuja. |
Prowleri 09.11.2003 20:05:16 | |
---|
Olen joskus aikaisemminkin tilittänyt, mutta miten saisin lisää intoa bassonsoiton treenaamiseen? Rupea reenaamaan laulamista soittaessa. Tulee skaaloja paukutettua huomaamattaan kun harjoittelee nuotissa pysymistä jne. Hähähä. -Jami |
JR/Rajah 09.11.2003 22:04:34 | |
---|
Olen joskus aikaisemminkin tilittänyt, mutta miten saisin lisää intoa bassonsoiton treenaamiseen? Meigä ei ole treenannut miesmuistiin. Olen vain käynyt bänditreeneissä rämpyttelemässä bändin biisejä, mutta rupee kikat ja taito loppumaan kesken. Meikäläinen potee ihan samaa ongelmaa. Ei jaksa treenata --> soittotaito ei kehity--> bändin biisit rupee tulee korvista kun muuta ei ole soittanutkaan jne. Musiikin kuuntelukaan ei auta, koska yleensä se vaan lisää ahditusta. Tää on aika paha ongelma. Toivottavasti hirveän moni ei taistele vastaavan ongelman kanssa. ...no ehkä se on hyvä pitää välillä breikkiä. Pistää vaikka kamat kokonaan pois näkyvistä ja tekee jotain ihan muuta. Kaivaa ne sitten joskus myöhemmin esille ja yrittää soitellla jotain covereita tms. Taidan muuten toteuttaa tämän itse. Bassot lukkojen taakse...PRKL! voi äljäke sentään!!! |
L.Ruoska 09.11.2003 22:32:12 | |
---|
Meikäläinen potee ihan samaa ongelmaa. Ei jaksa treenata --> soittotaito ei kehity--> bändin biisit rupee tulee korvista kun muuta ei ole soittanutkaan jne. Samma här, jauhetaan samoja biisejä vaan. Nyt alkaa oleen motivaatiota taas kun ei olla oman bändin kanssa treenattu pariin viikkoon, lähen viel jenkkeihin pariks viikoks huomenna ja tuon uuden basson sieltä. Uskosin että kyllä soitto maistuu kun ei ole omaa musaa kuullu juur nimeksikään sitte 4 viikkoon ja on uus soitin millä on pakko päästä jammailemaan =) Kun sain mun nykyisen basson niin se oli selkee semmonen tason korotus, eli olin sen edellisen kanssa jumittunu tietylle asteelle koska se oli mitä oli ja heti kun tän sain nii taidot lähti kehittyy mieletöntä vauhtii, toivon tän uuden (tulevan) bassoni mahdollistavan taas kehittymisen seuraavalle asteelle :) Teen myös toisinaan silleen niinku tossa sanottiin just että otan vaan jonkun toisen genren biisin mistä tykkään ja opettelen sitä. Ei sitä tarvii edes oppia kokonaan mut se on virkistävää että joutuu pähkäileen että äh tää ei nyt mene ihan, kun vertaa siihe että jauhaa loputtomasti niitä samoja kuvioita niissä äh-niin-tuttuakin-tutummissa biiseissä. WARNING: Dr. Mario is not a real doctor! Do not let him touch your genitals! |
Pallisti 09.11.2003 22:51:22 | |
---|
Ei mulla ikinä ole into loppunut bänditreeneissä kesken. Ei omat biisit ole koskaan yhdessä soittaessa tullut korvista ulos. Himassa treenaaminen kusee silmään. |
KMT 10.11.2003 08:29:15 (muokattu 10.11.2003 08:29:30) | |
---|
Osta 6-kielinen basso Kenkkunen: Online-verenpaineseuranta olisi ihan kiva. Siinä pitäisi sitten myös näkyä, että kenen kirjoittamaa viestiä "uhri" on parhaillaan lukemassa. Eniten kuolemantapauksia aiheuttanut kirjoittaja sitten vuoden lopussa palkittaisiin |
Nelikielipiru 10.11.2003 09:21:08 | |
---|
Osta 6-kielinen basso Saisinko perustelun, asia ei mulle kuulu mut kiinnostaa. |
Maisteri 10.11.2003 12:08:25 | |
---|
Osta 6-kielinen basso Tuskinpa lisäkielet tuovat motivaatiota takaisin. Yksinkotonatreenaus ei kieltämättä ole aina herkkua, ja joskus kyllä hieman jopa hävettää, kun muistelee kauanko on kulunut viimeisestä yksinsoittelusessiosta. |
NYdoll 10.11.2003 12:59:59 | |
---|
Minä päätin opetella soittamaan nokkahuilua... Bachin helpoimpia juttuja ja muita barokkiajan juttuja. Kummasti alkoi tuollainen yleinen innostus musiikkiin kasvaa. "that´s the way I like it baby, I don´t wanna live forever" Motörhead - Ace of spades |
Teijo K. 10.11.2003 13:11:17 | |
---|
Osta 6-kielinen basso Mites kun minulla tuollainen kuusikielinen jo on, ja silti sana ongelma vaivaa ajoittain… Kun kuudes eukko oli pudonnut ikkunasta, kyllästyin katselemaan heitä, ja lähdin Maltsevskin torille, missä sokea mies oli kuulemma saanut lahjaksi villasaalin. (Daniil Harms) |
absqua 10.11.2003 13:41:20 | |
---|
Mites kun minulla tuollainen kuusikielinen jo on, ja silti sana ongelma vaivaa ajoittain… No hei, osta 7-kielinen! ;-) Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Teijo K. 10.11.2003 13:45:48 | |
---|
No hei, osta 7-kielinen! ;-) Itseasiassa auttoi jo kun rupesin opettelemaan plekun käyttöä entistä enemmän. Tuli uusia haasteita. Sehän siinä kai on, uudet haasteet. Milloin mistäkin. :-) Kun kuudes eukko oli pudonnut ikkunasta, kyllästyin katselemaan heitä, ja lähdin Maltsevskin torille, missä sokea mies oli kuulemma saanut lahjaksi villasaalin. (Daniil Harms) |
KMT 10.11.2003 19:01:36 | |
---|
Saisinko perustelun, asia ei mulle kuulu mut kiinnostaa. Ainakin mulle oli tosi fantsua siirtyä 4 5:een sai uusia ulottuvuuksia soittoon ja sai oppia uuden kielen sävelet, No, tämä olikin periaatteessa vain vitsi Kenkkunen: Online-verenpaineseuranta olisi ihan kiva. Siinä pitäisi sitten myös näkyä, että kenen kirjoittamaa viestiä "uhri" on parhaillaan lukemassa. Eniten kuolemantapauksia aiheuttanut kirjoittaja sitten vuoden lopussa palkittaisiin |
Nelikielipiru 11.11.2003 10:37:02 | |
---|
Ainakin mulle oli tosi fantsua siirtyä 4 5:een sai uusia ulottuvuuksia soittoon ja sai oppia uuden kielen sävelet, No, tämä olikin periaatteessa vain vitsi Toivotaan että se auttaa Pallistia. Pallistille. Itelläni auttoi ku pidin parin kkn tauon, en edes koskenut mihinkään soittimeen. Ei välttämättä kaikille toimi, mut mulle se toimi. Nyt soitto maittaa jopa kolmelle eri laulu&soitinyhtyeelle. |
kassper 11.11.2003 13:26:09 | |
---|
Klassisten biisien soittaminen toimii mulla. Ehkä siinä on just se, et on jotai uutta. Nuottia ei osaa koskaan lukee tarpeeks hyvin ja just jostai Bachin/Verdin/Stravinskyn tm. jutuista löytää välillä hienoja kuletuksia ja melodioita, joita voi sitte hieman improvisituina kayttää omissa jutuissa. Kun menee kovaa, niin pääsee nopeasti pois vaaratilanteista. |