Lou 06.11.2003 21:12:26 | |
---|
Jep. Satula (kai se on satula mistä kielet menevät niistä urista sinne virityskoneistoon?) lähti irti kun laitoin kieliä (en tiedä miksi..) Mutta niin. Satula ja basso näyttäisivät olevan kunossa.. että voiko sen liimata itse kiinni takaisin? Vai kannattaako viedä korjaukseen.. Jos voi niin mitä liimaa kannattaisi käyttää? Kiitos On kivaa olla kiva mutta on vielä kivempaa olla supernalle. |
Karlsson 06.11.2003 21:17:54 (muokattu 06.11.2003 21:18:08) | |
---|
Jaha. Vie kitarakauppaan, niin pistävät kunnolla kiinni. Eihän siitä satulasta lähteny mitään biittiä irti? En tiedä mikä liima on oikeaoppistä tuon kiinnitykseen, mutta soitinrakentaja tuttuni liimailee ihan tolla pikaliimalla tommoiset. "Zpiu..Zwängngng.. viuiuiungng..Sprääängngn!" -Sam soittaa sitariaan |
Lou 06.11.2003 21:20:14 | |
---|
Ei lähtenyt biittiä. Vanhat liimajäljet näkyy.. olen nyt kyllä väliaikaisesti saanut sellaisen systeemin että kielet pitävät satulan kiinni joten voin soittaa.. On kivaa olla kiva mutta on vielä kivempaa olla supernalle. |
poppamies 06.11.2003 21:27:59 | |
---|
Ei lähtenyt biittiä. Vanhat liimajäljet näkyy.. olen nyt kyllä väliaikaisesti saanut sellaisen systeemin että kielet pitävät satulan kiinni joten voin soittaa.. Tippa pari pikaliimaa alle ja takaisin. Ei se liimalla pysy vaan kielien avulla. Sitä liimaa ei tarvita kuin siihen että pysyy sivusuunnassa paikallaan ja sitten tietenkin tuolloin jos vaihtaa kaikki kielet yhtäaikaa, "G-strings are for strippers" |
Lou 06.11.2003 21:40:02 | |
---|
onko mitään liimamerkkiä? Vai ihan vanhalla kunnon ErkkiKeepperillä? On kivaa olla kiva mutta on vielä kivempaa olla supernalle. |
Niskamies 06.11.2003 21:51:57 | |
---|
onko mitään liimamerkkiä? Vai ihan vanhalla kunnon ErkkiKeepperillä? erikeepperillä menee. Hanki presari ja ole tosimies! |
Karlsson 06.11.2003 22:01:06 | |
---|
Ällös mitään erikeepperiä sinne tunkeko. Siis tommoista superpikaliimaa. Super Bonderia tai jotain mitö on yleensä pikkutuubissa. Se kovettuessaan tulee erittäin kovaksi, mikä taas on soundin kannalta hyvä (värähtely siirtyy paremmin kielestä kaulaan ja blah blah..) Keepperi taas on kuivuneenakin aika pehmeää ja siten vaimentaa värähtelyjä. Nää nyt on aika pieniä juttuja, mutta voivat merkitä kuitenkin paljon... "Zpiu..Zwängngng.. viuiuiungng..Sprääängngn!" -Sam soittaa sitariaan |
Teijo K. 06.11.2003 22:11:29 | |
---|
Ällös mitään erikeepperiä sinne tunkeko. Siis tommoista superpikaliimaa. Super Bonderia tai jotain mitö on yleensä pikkutuubissa. Se kovettuessaan tulee erittäin kovaksi, mikä taas on soundin kannalta hyvä (värähtely siirtyy paremmin kielestä kaulaan ja blah blah..) Keepperi taas on kuivuneenakin aika pehmeää ja siten vaimentaa värähtelyjä. Nää nyt on aika pieniä juttuja, mutta voivat merkitä kuitenkin paljon... Näin o. Ja ei mitään liian vahvaakaan. Pikaliima, se on se juttu. Silloin saat sen satulan halutessasi myös pois helposti. Nekin kun kuluu ja voi joutua joskus vaihettamaan. Kun kuudes eukko oli pudonnut ikkunasta, kyllästyin katselemaan heitä, ja lähdin Maltsevskin torille, missä sokea mies oli kuulemma saanut lahjaksi villasaalin. (Daniil Harms) |
Force 07.11.2003 17:42:40 | |
---|
itte jonku verran liimojen kans pelannu.en mitään haistelu juttuja, vaan ihan asia käyttöön. ja minä kyllä laittasin jollain 2-komponentti liimalla. ne kestää kaiken:) araldit, super epoxy tms. |
Niskamies 07.11.2003 17:56:16 | |
---|
itte jonku verran liimojen kans pelannu.en mitään haistelu juttuja, vaan ihan asia käyttöön. ja minä kyllä laittasin jollain 2-komponentti liimalla. ne kestää kaiken:) araldit, super epoxy tms. super epoxi on hyvää. mulla on viisitoista vuotta vanha tuubi ja se toimii edelleen. Hanki presari ja ole tosimies! |
L.Ruoska 07.11.2003 18:04:46 | |
---|
itte jonku verran liimojen kans pelannu.en mitään haistelu juttuja, vaan ihan asia käyttöön. ja minä kyllä laittasin jollain 2-komponentti liimalla. ne kestää kaiken:) araldit, super epoxy tms. Jeah, parilla eurolla saat jostain sekatavarakaupasta tjsp kamakeitaasta jotain super epoxya. Aikasemminhan ne oli semmosta liimaa-ja-tarkista-huomenna-kamaa mutta ainakin tää mitä viimeks ostin kuivaa kymmenessä minuutissa. Uskomatonta vaan miten sillä voi aina tahria kaiken! Liikaa liikkuvia osia..;-) WARNING: Dr. Mario is not a real doctor! Do not let him touch your genitals! |
Teijo K. 07.11.2003 21:00:51 (muokattu 07.11.2003 21:02:14) | |
---|
super epoxi on hyvää. mulla on viisitoista vuotta vanha tuubi ja se toimii edelleen. Entäs kun se satula kuluu ja pitää vaihtaa. Lähteekö irti rikkomatta bassoa? Tai jos vain päätät kokeilla eripaksuisia kieliä. Silloinkin satula täytyy irroittaa ja hioa ym. Ja sitten laittaa takaisin. Kun kuudes eukko oli pudonnut ikkunasta, kyllästyin katselemaan heitä, ja lähdin Maltsevskin torille, missä sokea mies oli kuulemma saanut lahjaksi villasaalin. (Daniil Harms) |
Charger 07.11.2003 21:49:34 | |
---|
Oman Jazz Bassin satula sano räkspoks kieliä vaihtaessani. Basso aamulla musakauppaan -> iltapäivällä basso kunnossa. |
poppamies 08.11.2003 00:59:00 | |
---|
itte jonku verran liimojen kans pelannu.en mitään haistelu juttuja, vaan ihan asia käyttöön. ja minä kyllä laittasin jollain 2-komponentti liimalla. ne kestää kaiken:) araldit, super epoxy tms. No kyllä sä oot nyt vähän liian paljon pelannut liimojen kanssa. Ei siihen todellakaan tarvita mitään epokseja, eikä saakaan laittaa. Kuka sellaisen sitten enään koskaan vaihtaa kun liimaat epoksilla, häh? Pikaliimalla vaan. Epoksia ei minun mielestä saisi käyttää oikesataan mihinkään kitaranrakennuksessa. Ei ainakaan äkkiä tule mieleen yhtään sopivaa kohdetta. "G-strings are for strippers" |
SaBer 08.11.2003 10:53:31 | |
---|
Epoksia ei minun mielestä saisi käyttää oikesataan mihinkään kitaranrakennuksessa. Ei ainakaan äkkiä tule mieleen yhtään sopivaa kohdetta. Nauhattoman otelautaan... |
poppamies 08.11.2003 11:30:27 | |
---|
Nauhattoman otelautaan... No tosi on... "G-strings are for strippers" |
lima 08.11.2003 14:16:51 | |
---|
mikä biitti? |
poppamies 08.11.2003 16:02:34 | |
---|
mikä biitti? Tämä lumivalkeaksi kalkittu pelle esiintyy muallakin m.netissä... "G-strings are for strippers" |
lima 11.11.2003 16:51:42 | |
---|
Tämä lumivalkeaksi kalkittu pelle esiintyy muallakin m.netissä... jeejee,näitä vittuilijoita näköjään riittää näilläkin sivuilla,vaik muutaman päivän oon vasta ollu kirjautuneena. täysin epämääräinen vastaus mun selvään kysymykseen.taitaa olla henkilö itsekkin epämääräinen. suoria vastauksia pyydän.hep! |
chief 11.11.2003 17:19:41 | |
---|
jeejee,näitä vittuilijoita näköjään riittää näilläkin sivuilla,vaik muutaman päivän oon vasta ollu kirjautuneena. täysin epämääräinen vastaus mun selvään kysymykseen.taitaa olla henkilö itsekkin epämääräinen. suoria vastauksia pyydän.hep! Tuo sun kysymys oli aika outo. |