basistinalku 30.11.2003 17:28:54 | |
---|
eikö tämä olisi loistava koti vahvari vai? Syö suklaata. |
hemmo 30.11.2003 18:23:10 | |
---|
Tuota, en nyt sanaa loistava käyttäisi tässä yhteydessä. Onhan se toki tyhjää parempi. Bassosaundi on aikas heikko. Esittäisin vastakyssärin, että mihin sitä vahvaria kotona juuri tarvitsee? Itse en juurikaan tarvitse, vaikka muutama onkin. Soittelen bassoa kylmästi kylmänä vaan. Säröä beibi! |
basistinalku 01.12.2003 17:45:47 | |
---|
no minäpä vastaan ois paljon parempi soittaa vahvarin kanssa, siitä sentää kuulee jotain varmaan soittelet kylmiltee tota läskibassoo mut et sähköbassoo Syö suklaata. |
Niskamies 01.12.2003 17:50:42 | |
---|
no minäpä vastaan ois paljon parempi soittaa vahvarin kanssa, siitä sentää kuulee jotain varmaan soittelet kylmiltee tota läskibassoo mut et sähköbassoo Mä soitan melkein aina ilman vahvaria, johtuen mun vahvarin huonoudesta. Kehittyypä ainakin tatsi. Hanki presari ja ole tosimies! |
hemmo 01.12.2003 22:28:19 | |
---|
no minäpä vastaan ois paljon parempi soittaa vahvarin kanssa, siitä sentää kuulee jotain varmaan soittelet kylmiltee tota läskibassoo mut et sähköbassoo Ei. Soitan nimenomaan juuri sbassoa ilman vahvaria. Jos se kuulostaa hyvälta akustisesti, kuulostaa se useimmiten hyvältä myös vahvarin kera. Tatsi kehittyy, näet. Säröä beibi! |
chief 01.12.2003 22:30:51 (muokattu 02.12.2003 14:25:36) | |
---|
Kuuluuhan se basso jos on kielet sevverta korkealla ettei kunnon tatsilla soitettaessa rämise otelautaa vasten. Kaupan bassoissa on yleensä niin matalalla kielet että ne vaan rämisee. Höh! Tylsää semmonen. Kielet ylös, niin kuuluu! |
JR/Rajah 02.12.2003 07:29:56 | |
---|
Vahvistin vaan täysille ja menoksi. Muuten soittaminen on ihan turhaa. Älä kuitenkaan lähde noihin Behringerin kamoihin. En ole ikinä soittanut huonommalla vahvarilla kun joku kyseisen valmistajan. Voihan noissa malleissa ole eroja, mutta itse en ainakaan kyseistä merkkiä ostaisi ikinä. Säästä vähän lisää ja osta jokin laadukkaampi laite. Tai eikö kotisoittoihin vältä ihan jokin kuulokevahvistin? Pandorabox? J-Station? Bass pod? tipetipetiptap... |
chief 02.12.2003 14:27:26 | |
---|
Vahvistin vaan täysille ja menoksi. Muuten soittaminen on ihan turhaa. Olet väärässä! hih. |