Aihe: 25€ vs. 45€ kielet
1
EkiEkiEki
25.11.2003 09:35:14 (muokattu 25.11.2003 10:09:58)
Mitä noissa on edes eroa? Luulis että kalliimmat kestää pidempään. Dilemma on se että studioon pitää mennä soittamaan ens viikolla 1 päivä ja toinen päivä on tammikuussa. Mietin että vaihdan nyt uudet "halpiskielet" ja sitten tammikuussa uuden samanlaisen setin. Kommentteja kiitosh! Ai niin, monta päivää kielillä menee suurinpiirtein että ne sisäänajautuu?
Basismi
25.11.2003 09:41:48
Mitä noissa on edes eroa?

Riippuu siitä mitä kieliä ne on. Eri merkkisillä kielillä voi olla erilainen tatsi, soundi ja kesto. Huomaako monikaan eroa sokkotestissä on sitten toinen asia... Molemmilla varmasti pärjää.

Luulis että kalliimmat kestää pidempään.

Voi olla, tai sitten ei :)

Studioon kannattanee ostaa samat kielet millä on ennenkin soitellut ja hyväksi havainnut.

monta päivää kielillä menee suurinpiirtein että ne sisäänajautuu?

Riippuu siitä mistä tykkäät. Mielestäni kielet on parhaimmillaan heti kun ne on kiinni ja vireessä. DR:ssä pysyy soundi siedettävänä parikin kuukautta, ainakin vähällä soitolla.
It's hard to be humble when you're so fucking big!
EkiEkiEki
25.11.2003 10:30:46
Siinäpä se. En millään jaksais ostaa nyt uusia hyviä kieliä, 40€ ja sitten tammikuussa ostaa taas uutta settiä. Rahaahan siinä menee ku perkele.
Niskamies
25.11.2003 11:01:41
Siinäpä se. En millään jaksais ostaa nyt uusia hyviä kieliä, 40? ja sitten tammikuussa ostaa taas uutta settiä. Rahaahan siinä menee ku perkele.

Kyllä sun yhellä setillä pitäis ainakin kaks kuukautta pärjätä. Ite pärjään samalla setillä vähintäänkin puoli vuotta. Vai tykkäätkö sä niin paljon uusien kielien saundista? Mikä basso sulla on? Jos on joku moderni hifi-vehje, niin se tykkää uusista kielistä enemmän kuin esim. joku jazzari.
Hanki presari ja ole tosimies!
EkiEkiEki
25.11.2003 11:50:11
Mikä basso sulla on?

Mulla on ihan perus nelikielinen Iba GSR-400 vai mikä ny onkaan. En mä noista malleista ole perillä. Passiivi kuitenkin.
Niskamies
25.11.2003 12:07:01
Mulla on ihan perus nelikielinen Iba GSR-400 vai mikä ny onkaan. En mä noista malleista ole perillä. Passiivi kuitenkin.

Hommaa kerralla hyvät kielet. Keitä tai pese ne ennen sitä seuraavaa sessiota. Kyllä sun niin vähän aikaa samoilla pitäis pärjätä.
Hanki presari ja ole tosimies!
mr.bungle
25.11.2003 16:34:54

Mitä noissa on edes eroa? Luulis että kalliimmat kestää pidempään. Dilemma on se että studioon pitää mennä soittamaan ens viikolla 1 päivä ja toinen päivä on tammikuussa. Mietin että vaihdan nyt uudet "halpiskielet" ja sitten tammikuussa uuden samanlaisen setin. Kommentteja kiitosh! Ai niin, monta päivää kielillä menee suurinpiirtein että ne sisäänajautuu?

Tammerpianosta saa Warwickin red labeleita 20 eurolla pari settiä, ainakin jos on suht tuttu myyjien kanssa (itse olen lähinnä kieli&piuha&plektra-asiakas, en kahvitusväleissä ;) )

Enää en koske yli 20 euroa/setti kieliin. Red labelit eivät ole ole parhaita kieliä mutta en kyllä mitään huomattavaa eroa huomaa mihinkään muuhun kielisarjaan mitä olen koittanut (DR, D'Addario, Ernie Ball, eri settejä kaikilta.). Tykkäisin kyllä nikkelistä enemmän.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)