HC-Audio 24.11.2003 21:32:26 | |
---|
Basso: Ei petä, on kaunis ja on hiljaa silloin kun pitää :)(puhumme siis musicmanista) Tyttö:(saattaa)pettää,on kaunis, ei ole ikinä hiljaa tuli vähä paska juttu, nojoo aivansama "Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" |
Niskamies 24.11.2003 21:55:02 | |
---|
Basso: Ei petä, on kaunis ja on hiljaa silloin kun pitää :) Mun bassosta tulee ääntä sillon ku siitä ei pitäisi. Vaikutankohan mä mitenkään? Hanki presari ja ole tosimies! |
Prowleri 25.11.2003 05:51:25 | |
---|
Mun bassosta tulee ääntä sillon ku siitä ei pitäisi. Vaikutankohan mä mitenkään? Mjoo, otsikkoa mukaillen, et selkeästikkään ole vielä saavuttanut ns. pelimiehen statusta, hehän tunnetusti saavat aikaan vain miellyttävää ääntä ja silloin kun tahtovat ;) Hähähä. -Jami |
Basismi 25.11.2003 09:45:00 | |
---|
Ei kokemusta basson ja tyttöystävän erosta, eivät ne koskaan ole olleetkaan yhdessä. It's hard to be humble when you're so fucking big! |
Maisteri 25.11.2003 10:46:42 | |
---|
Ei kokemusta basson ja tyttöystävän erosta, eivät ne koskaan ole olleetkaan yhdessä. Tyttöystäväni ja bassoni olivat kerran sylikkäin, mutta vain hetken. Ero oli tytön mielestä haikea. Hän kun tykkää pelistä kovasti. |
poppamies 25.11.2003 12:51:55 | |
---|
No minä olen jopa ollut havaittavissa pientä mustasukkaisuutta.. Kun rakensin tätä viimeisintä bassoa ja hioin ja kiillottelin viimeistä lakkakerrosta niin olin kuulevinaan sellaisen kommentin selkäni takaa että "kylläpä tuota nyt silitellään..." "G-strings are for strippers" |
Bassballs 25.11.2003 15:50:22 | |
---|
Tyttöystäviä ei voi tilata halvalla saksasta ja kyllästymisen jälkeen laittaa m.netin torille kaupattavaksi.. ..tai noh, miksei.. Sarvesta El Tiempoa, pullosta Makkista. |
N_Bates 25.11.2003 16:13:11 | |
---|
Tyttöystävä on joskus tuonut mulle viinaa tänne.. bassojani en oo vielä osannut niin hyvin kouluttaa.. http://www.hut.fi/~tvainio/kitaragalleria/ |
Teijo K. 25.11.2003 17:20:17 | |
---|
No minä olen jopa ollut havaittavissa pientä mustasukkaisuutta.. Kun rakensin tätä viimeisintä bassoa ja hioin ja kiillottelin viimeistä lakkakerrosta niin olin kuulevinaan sellaisen kommentin selkäni takaa että "kylläpä tuota nyt silitellään..." Minä sain kuulla aivan saman. Hmmm. Ja sitten kun se valmistui, niin "Aina se roikkuu sun kaulassa". Jiihaa.
-Teppo "Jiihaa" Nättilä. |
Sgt. Baker 25.11.2003 19:10:30 | |
---|
Menee vähän härskiksi, mutta molempien kielet tuppaavat virumaan liiallisesta näpläilystä. |
Le Haba 25.11.2003 19:38:03 | |
---|
Tyttö:(saattaa)pettää,on kaunis voihan tyttöystävä olla rumakin?
168 käteen ja känni toteen! |
Karlsson 25.11.2003 19:41:09 | |
---|
Ja sitten kun se valmistui, niin "Aina se roikkuu sun kaulassa". Mää kun olin hommaamassa tota kontraani, niin tyttlöystävä selitti kaikille tutuilleen, että nyt on tulossa perheeseen uusi lapsi. "Soitat vanhaa jaskaa ja rekkaeta. Keräilet vinyylejä. Soundi-ihanne bassoon on -60 luvulta.
Sinä olet ollut mummo jo pitkään, et ole vain tiedostanut sitä." -arva |
HC-Audio 25.11.2003 20:31:05 | |
---|
Tyttö:(saattaa)pettää,on kaunis voihan tyttöystävä olla rumakin? Kuka nyt ruman tyttöystävän ottas? "Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" |
N_Bates 25.11.2003 20:54:04 | |
---|
Kuka nyt ruman tyttöystävän ottas? kitaristi... kun basistit on ehtinyt viedä kaikki kauniit.. http://www.hut.fi/~tvainio/kitaragalleria/ |
m6mm 25.11.2003 22:17:40 | |
---|
Basso: Ei petä, on kaunis ja on hiljaa silloin kun pitää :)(puhumme siis musicmanista) Tyttö:(saattaa)pettää,on kaunis, ei ole ikinä hiljaa tuli vähä paska juttu, nojoo aivansama Basisti: Ei petä(paitsi jos näkee toisen tytön),On ruma ja puhuu silloin kun ei pitäisi. En yleistä mutta... "Viisi yhdestä,yksi viidestä,kukaan ei pääse täältä elävänä" |
Zarmo 26.11.2003 12:17:06 | |
---|
Basso: Ei petä, on kaunis ja on hiljaa silloin kun pitää :)(puhumme siis musicmanista)
Voi basso olla rumakin ja pettää, eli ei kuulu ääntä vaikka pitäisi. (Silloin emme ehkä puhu kuitenkaan musicmanista) Don´t you know there ain´t no Devil
That´s just God when he´s drunk
- Tom Waits |