Aihe: Fender Precision ´51 Reissue
1
Malungizimo
24.11.2003 18:02:03
Ymmärtääkseni nykyisin Fenderillä on oma varasto euroopassa, josta se syytää tuotteitaan tarpeen mukaan.

Siispä kertokaahan viisaat; Saako tuota kyseistä "telebasssoa" euroopassa 2 värisenä sunburstina lainkaan? Olen törmännyt tuohon vain butterscotch blondina täällä suomessa. Tarkennukseksi vielä, että tuo 2 värinen sunbursti on juuri sellainen Sting-basso.

Tietenkin vielä kiinnostaa, että löytyykö keneltäkään tämän palstan lukijalta sellaista kotoa(eli onko niitä onnekkaita)!
Niskamies
24.11.2003 18:04:10
Ymmärtääkseni nykyisin Fenderillä on oma varasto euroopassa, josta se syytää tuotteitaan tarpeen mukaan.

Siispä kertokaahan viisaat; Saako tuota kyseistä "telebasssoa" euroopassa 2 värisenä sunburstina lainkaan? Olen törmännyt tuohon vain butterscotch blondina täällä suomessa. Tarkennukseksi vielä, että tuo 2 värinen sunbursti on juuri sellainen Sting-basso.

Tietenkin vielä kiinnostaa, että löytyykö keneltäkään tämän palstan lukijalta sellaista kotoa(eli onko niitä onnekkaita)!

Kelpaako sulle se Sting signature. Se on ainakin mun mielestä aika hyvä.
Hanki presari ja ole tosimies!
Malungizimo
25.11.2003 09:27:49
Joo, kelepais. Mun mielestä kuitenki Sting-signature on liian kallis. En mielelläni maksaisi bassosta ylimääräistä siksi, että siinä on nimmari 12-nauhan kohdalla ja on samanvärinen. Kyseessä on kuiteski japsipeli.

Voi tätä bassokuumeisen kauheutta....
Niskamies
25.11.2003 11:04:33
Joo, kelepais. Mun mielestä kuitenki Sting-signature on liian kallis. En mielelläni maksaisi bassosta ylimääräistä siksi, että siinä on nimmari 12-nauhan kohdalla ja on samanvärinen. Kyseessä on kuiteski japsipeli.

Voi tätä bassokuumeisen kauheutta....

Se on hei hyvä vehje. Japsit on hyviä. Lakattu vaahteraotelauta ja 2-tone sunburst. Nam!

Saksassa hintaa on 918 euroa. Kas tässä:
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-145436.html

Tavallinen '51 presari on sitten 766 euroa. Pitäis kysyä että saako sitä sunburstina.
Hanki presari ja ole tosimies!
banzai
25.11.2003 13:34:02 (muokattu 25.11.2003 13:34:49)
Se on hei hyvä vehje. Japsit on hyviä. Lakattu vaahteraotelauta ja 2-tone sunburst. Nam!

Saksassa hintaa on 918 euroa. Kas tässä:
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-145436.html

Tavallinen '51 presari on sitten 766 euroa. Pitäis kysyä että saako sitä sunburstina.

Ei saa sunburstina '51 presaria, kun kyseiseen aikaan ei ollut muita värivaihtoehtoja saatavilla. Käsittääkseni halpaa 2 värisunburstia ei ole saatavilla, taitavat olla custom shop osastoa, ainakin uudessa frontlinessa niitä '53/'54 presareita oli sillä osastolla. Eli mun mielestä ainoa vaihtoehto on se Sting-basso, japsejahan ne kaikki ton hintaset reissue presarit on, siis '51 ja '53/'54 (stingit). Tarpeeksi sekavasti sanottu?

Hyviä pelejä kyllä. Ei tietysti ihan mihin tahansa musaan, mutta semmosta juurevaa osastoa ja ihan tietty perinnerokkiahan noilla on hyvä soitella. Vieläkin vähän harmittaa kun menin oman '51 myymään. Mutta vain vähän, sen verran hyviä ovat uudemmat hankinnat olleet...
Legal Man
25.11.2003 14:56:04
Ei saa sunburstina '51 presaria, kun kyseiseen aikaan ei ollut muita värivaihtoehtoja saatavilla. Käsittääkseni halpaa 2 värisunburstia ei ole saatavilla, taitavat olla custom shop osastoa, ainakin uudessa frontlinessa niitä '53/'54 presareita oli sillä osastolla. Eli mun mielestä ainoa vaihtoehto on se Sting-basso, japsejahan ne kaikki ton hintaset reissue presarit on, siis '51 ja '53/'54 (stingit). Tarpeeksi sekavasti sanottu?

Fenderin kotisivuilla kyllä mainitaan kyseisen japsi-reissuen värivaihtoehdoiksi Blonde ja 2-Color Sunburst. Hienojahan nuo kumpainenkin kyllä ovat.

Se Sting-leima siinä signature-mallin kaulassa muuten syö miestä.
Built a lovin' machine, I bow all night long.
Malungizimo
25.11.2003 15:14:23
Eli mun mielestä ainoa vaihtoehto on se Sting-basso, japsejahan ne kaikki ton hintaset reissue presarit on, siis '51 ja '53/'54 (stingit)

Eli onko niin, että 53-54 vuoden Sunburst presarit on kaikki Stingejä. Eli en voi saada sen vuoden presaria ilman Stingin signaturea?

Entä mihin asti "telebassoja" valmistettiin?

All I need is telebasso!!!
fender-mies
26.11.2003 09:10:02
Moi!
Tavallinen `51 precision reissue ei ole samanlainen kuin
Sting signature.
Sting signaturessa on muotoiltu "body" eli ei ole pelkkä
kulmikas lankku niinkuin tavallisessa `51 reissuessa.
Eli hinta ero ei tule Sting:n nimmarista 12-nauhalla joka ei muuten ainakaan soittaessa tunnu mitenkään sormiin,eli ei siitä haittaa ole.
Tele bassoja on valmistettu myöhemminkin n. 1968-1972
(voi olla vuoden parin heitto noissa vuosissa)
Eli jos olen oikein ymmärtänyt juuri tämä myöhempi tuotanto
on nimettykin Telebassoksi eikä enää precisioniksi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)