Loopis 23.11.2003 10:35:06 | |
---|
Joo, eli mulla on käytössä Peavey Mark III bassonuppi (vuodelta 1978 tai 1979) ja tällä hetkellä siinä on joku Peaveyn 4x10 kaappi alla. No olisin halukas vaihtaan sen kaapin pois koska se ei oikein anna tarpeeksi botnea tai semmosta soundia kun olen hakemassa. Soitan heviä ja rockia. Elikkäs onko teillä kokemuksia tuosta Mark III nupista? Itse nupista löytyy ihan riittävästi tehoa joten uskon että tuo kaappi on sen verran pieni tehoinen ettei siitä nupista saa "kaikkea irti". |
HC-Audio 23.11.2003 16:22:40 | |
---|
osta ampegin tai ashdownin kaappi siihen. Toimii varmasti. Esim. Ampegin svt-410 vois olla hyvä vaihtoehto "Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" |
HC-Audio 23.11.2003 16:23:11 | |
---|
tai sitte ostat siihen vaikka ashdownin 15" kaapin alle ja jätät ton peaveyn rinnalle "Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" |
pdj 25.11.2003 23:08:02 | |
---|
Joo mulla on Peaveyn Mark VI ja kokeilin sen kanssa aika monia kaappeja ja koin todellisen yllätyksen...Harkten transportter 300 W toimi aivan sairaan hyvin. Kannattaa kokeilla, jos et raski Ampegia tms. laittaa. En ole saanut noista Harkten kaapeista mitään irti muilla nupeilla, mutta oisko toi Peavey sitte sille hyvä kaveri, tiedä häntä. En varmaan loppuikääni soita noilla kamoilla, mutta tällä hetkellä noilla skulaillaan ja nou hätä! |
meldrew 26.11.2003 15:32:41 | |
---|
osta ampegin tai ashdownin kaappi siihen. Toimii varmasti. Esim. Ampegin svt-410 vois olla hyvä vaihtoehto Joo, ja jos oikein kunnon alapäätä kaipaa, niin sitten tuosta svt-410:stä se HLF -versio. Toistaa kuulemma tosi alas ja on neliohminen, eli saat nupista hyvin tehot irti. Jatkuva tehonkesto on näköjään 400 W. www.ampeg.com/products.htm?product=32&catid=11 Kannattaa ottaa nuppi kyytiin ja käydä kokeilemassa Ampegin kaappeja Levytukussa tai Soitin Huttusella. Suosittelen. |