Aihe: Kielet särisee
1
dgdg Basisti
22.11.2003 19:43:52 (muokattu 22.11.2003 19:57:17)
Jooh. Eli ko noi mun kielet särisee. ei vapaat kielet vaan ko painan jotain. pitäskö sitä satulaa vai mikä se olikaan se mistä lähtee kielet sinne virityskoneistoon, ni pitäskö sitä vähän nostaa? (ja ne kielet särisee normaalia enemmän)
en kiroile en tupakoi en juo... perkele! tupakat jäi alkon kassalle!
Pallisti
22.11.2003 21:44:43
Jooh. Eli ko noi mun kielet särisee. ei vapaat kielet vaan ko painan jotain. pitäskö sitä satulaa vai mikä se olikaan se mistä lähtee kielet sinne virityskoneistoon, ni pitäskö sitä vähän nostaa? (ja ne kielet särisee normaalia enemmän)

Kielten korkeutta voisi ehkä nostaa. Kannattaa myös tsekata, että onko kaula kunnossa, ettei se ole ihan kiero. Kaularaudan säätäminenkin joissakin tilanteissa tekee ihmeitä.
"Ei olla mikään Collarbone. Onneksi." -arva www.collarbone.tk
chief
22.11.2003 21:46:55
poppamies
22.11.2003 22:15:07

Ei satulaan tartte koskea. Nosta kielet sielttä toisesta päästä, tallasta, aivab niinkun tuo Pallisi kehoitti. Älä koske kaularautaan ainakaan vielä. Mitä todennäköisemmin niin sulla on vain kielet liian matalalla. Nostaminen tapahtuu ruuvaamalla niitä pieniä kuusiokolo tai tavallisia ruuveja siinä tallapalojen molemminpuolin.
"G-strings are for strippers"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)