Aihe: Parhaat rokkikielet
1
HC-Audio
11.12.2003 14:51:59

eli mitkähän sopisivat parhaiten rokkiin ja sellaseen koluutukseen
"It's My duty to please that booty"
Johannes_t
11.12.2003 15:05:44

EBS ja DR. Edellämainittu ehkä hieman pitkäikäisempi.
käki
11.12.2003 15:12:49
Rotosoundin swing bassit ovat terästä, eli materiaaliltaan aika jäykkää. Toimivat rokkiin oolrait.

Itse vaihdoin merkkiä GHS Boomersiin ja D'Addarion nikkelikieliin, vaikka pääasiassa kovaa soitankin. Niillä on miellyttävämpi soittaa, taipuvat halutessa, eli bendit onnistuu paremmin.

GHS:llä rokki soi ihan hyvin, D'Addarioista en tiedä, kun en ole vielä pääsy kokeilemaan, basso on soitinsäätäjällä huollossa paraikaa.
-mitä kysyi toimittaja Jaakko Okker Rolling Stonesin laulajalta tavatessaan tämän ensimmäisen kerran ? -ookko Jakker ?
balzary
11.12.2003 15:13:08

eli mitkähän sopisivat parhaiten rokkiin ja sellaseen koluutukseen

itse tykästyin ghs:n bass boomerseihin kovasti. oikeestaan eri merkkejä läpi kolutessa eka missä tuli sellanen oho-reaktio, että näin iso ero. niihin sitten päätin jäädä.
Str prd skrz prdel!
Pahisguy
11.12.2003 17:46:35
Oon soitellu daddariolla ja ratosoundin swingbasseilla.

Daddario oli alkuun ihan liian metallinen, mutta parani ajan kanssa. Vuoden soiton jälkeen jo soppelin tumppi soundi;)

Swingbasseista tykkään enemmän. Tosin saundimieltymyskin on muuttunut, mutta jotenki ne on vaan mukavemmat soitella ja jämäkämmät. Ja taipuvat että lapa rutisee...
"Ihmisten pitäisi olla kiltimpiä toisilleen. Ja kasvattaa pidempi tukka." Zuge 15 v. Pointsi-lehdessä 1972
HC-Audio
11.12.2003 18:47:54

joo mulla on ollu kans Rotosoundin swíngbassit ja GHS:n bass boomersit ja warwickin kielet. tällä hetkellä DR:n kielet ja ne on ainaki tähän asti tuntunu parhailta, vaikea verrata niihin swingsoundeihin ku oli käytetyty ja huonossa kunnossa ku tuli uuden basson kera. pitääpä nitäki testata...
"It's My duty to please that booty"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)