IF 11.12.2003 12:56:30 | |
---|
Olen kuullut että uudet kielet olisi hyvä keitttää? Itse en moista juttua uskalla uusille ja tietysti kalliille kielille mennä tekemään. |
hemmo 11.12.2003 12:57:31 | |
---|
Mistä olet noin hyvän ruokaohjeen kuullut? ruokailijoiden.net Säröä beibi! |
käki 11.12.2003 13:04:24 (muokattu 11.12.2003 13:06:03) | |
---|
Olen kuullut että uudet kielet olisi hyvä keitttää? Itse en moista juttua uskalla uusille ja tietysti kalliille kielille mennä tekemään. Jaaha. Elintarviketeollisuudessa tapaa usein tuotteita, jotka hookoolla tms. on esikeitetty. Kaupan hyllyltä sitten kuluttaja nappaa eineksen ja lämmittää itselleen sen kotona ravinnoksi. Parantaisiko tämä myös uusien kielten 'parasta ennen' -päivämäärää ja säilyvyyttä ? Ehkä porsaan kielen ? Syökää kanaa. edith: aina mulla on kirjoitusvirheitä... -mitä kysyi toimittaja Jaakko Okker Rolling Stonesin laulajalta tavatessaan tämän ensimmäisen kerran ? -ookko Jakker ? |
Ylläri 11.12.2003 13:48:57 | |
---|
En kyllä usko tuohon. Onkohan jollain mennyt vanhat ja uudet kielet sekaisin? Käytettyjen kielien keittäminenhän on tunnettu ja toimivaksi havaittu konsti. Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä. |
IF 11.12.2003 14:02:37 | |
---|
Mistä olet noin hyvän ruokaohjeen kuullut? ruokailijoiden.net Itseasiassa en omista kattilaa, mutta paistinpannun omistan. Siispä paistoin ensin rasvassa miedolla lämmöllä ja lisäsin hieman sipulia. Kielet eivät siltikään soineet paremmin? Mitä tein väärin? Kertokaa te vanhat ja viisaat! Pliiiis... |
käki 11.12.2003 14:35:00 | |
---|
Itseasiassa en omista kattilaa, mutta paistinpannun omistan. Siispä paistoin ensin rasvassa miedolla lämmöllä ja lisäsin hieman sipulia. Kielet eivät siltikään soineet paremmin? Mitä tein väärin? Kertokaa te vanhat ja viisaat! Pliiiis... Sipuli olisi pitänyt kuullottaa ensin. Mutta oikeasti, vanhoitten kielten kohdalla säästää pitkän pennin keittämällä ne. Ite voisin pärjätä tolla tavalla koko vuoden yksillä kielillä. En oo vähän aikaan kieliä keitellyt, mutta ehkä taas tässä teen niin, kun nälkä yllättää. -mitä kysyi toimittaja Jaakko Okker Rolling Stonesin laulajalta tavatessaan tämän ensimmäisen kerran ? -ookko Jakker ? |
hemmo 11.12.2003 17:25:38 | |
---|
En oo vähän aikaan kieliä keitellyt, mutta ehkä taas tässä teen niin, kun nälkä yllättää. Juu, ja siittä keitinvedestä saa oivan pastakastikkeen, kun lisää kermaa, jauhoja ja suolaa. Maku kielistä kruunaa koko hoidon. Säröä beibi! |
käki 11.12.2003 21:34:55 | |
---|
Verensokeri on taas laskussa... -mitä kysyi toimittaja Jaakko Okker Rolling Stonesin laulajalta tavatessaan tämän ensimmäisen kerran ? -ookko Jakker ? |