Aihe: Hartke 410 TP & 5-kielinen - skulaako?
1
Zuba
20.01.2004 08:54:04
Seuraava päivityksen kohde onkin kaappi.
Suunnitelmissa olisi hankia tuo Hartken kaappi, mutta käyttäjäkokemuksia lukiessa löytyi viitteitä siitä ettei tuo kunnolla jaksaisi toistaa matalimpia taajuuksia..

Löytyykö mnetin basisteilta kokemuksia kyseisestä kaapista?
Play that funky bass..
Karlsson
20.01.2004 09:12:03
Siis toi on se Transporter? Mulla on itsellä tuo 410xl ja hyvin se ainakin toimii.

Tämä taas sivuaa aihetta, jota on miljuunaan kertaan jauhettu, eli isompi elementti ei välttämättä takaa syvempää tai edes bassokkaampaa toistoa. Mutta eipä siitä sen enempiä..
"Hatala, hatala, hatala hey, Play my sitar every day!" - Dr. Bombay
nro5
20.01.2004 10:11:13
olen tuollaisella 410tp:llä soittanut monet treenit ja täytyy myöntää, että kyllä se b-kieli jää heiman paitsioon. itselläni on ollut jonkin aikaa käytössä hartken 4.5 xl, joka toistaa b:n jo hyvin.
Zuba
20.01.2004 11:16:42
olen tuollaisella 410tp:llä soittanut monet treenit ja täytyy myöntää, että kyllä se b-kieli jää heiman paitsioon. itselläni on ollut jonkin aikaa käytössä hartken 4.5 xl, joka toistaa b:n jo hyvin.

Hmm, thomannilta tuo TP on loppu, joten pitänee sitten kai valita se XL-malli.
Play that funky bass..
balzary
20.01.2004 11:25:14

täällä oli justiinsa yks tyyppi xl-kaappia myymässä, oliskohan mulla se posti vielä tallessa. voin kattoa löytyykö jos kiinnostaa. voihan olla että sai jo myytyä sen..
Str prd skrz prdel!
Ylläri
20.01.2004 11:42:36
Ja jos kuitenkin päädyt Transporteriin, niin sellainen näyttää olevan tarjolla huuto.netissä. Lähtöhinta 400, kauppa sulkeutuu huomenna, eikä yhtään huutoa ole vielä tullut.
Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä.
balzary
20.01.2004 11:48:25

täällä oli justiinsa yks tyyppi xl-kaappia myymässä, oliskohan mulla se posti vielä tallessa. voin kattoa löytyykö jos kiinnostaa. voihan olla että sai jo myytyä sen..

mä pistin zuballe pikaviestiä siitä xl-kaapista, jos se vaikka olis vielä myymättä omistajallaan. onko kukaan muuten testannut molempia kaappimalleja, eli onko niissä isokin ero? ulkomailta lukenut että on, mutta en usko ennenku suomipoika sanoo :) itellä kokemusta vaan xl:stä
Str prd skrz prdel!
Lou
20.01.2004 15:59:19

Ei tarkoita etteikö he saisi sitä tilattua sinulle. Kannattaa olla henkilökuntaan muutenkin yhteydessä. Minun tapauksissani ovat ainakin saaneet tilattua monia tuotteita mitä ei sivuilla näy.
On kivaa olla kiva mutta on vielä kivempaa olla supernalle.
Zuba
20.01.2004 15:59:56
mä pistin zuballe pikaviestiä siitä xl-kaapista, jos se vaikka olis vielä myymättä omistajallaan. onko kukaan muuten testannut molempia kaappimalleja, eli onko niissä isokin ero? ulkomailta lukenut että on, mutta en usko ennenku suomipoika sanoo :) itellä kokemusta vaan xl:stä

Niin siinä kävi, että ostan tuon XL:än.
Play that funky bass..
Pallisti
20.01.2004 16:31:47
Ja jos kuitenkin päädyt Transporteriin, niin sellainen näyttää olevan tarjolla huuto.netissä. Lähtöhinta 400, kauppa sulkeutuu huomenna, eikä yhtään huutoa ole vielä tullut.

No voihan vittu mikä hinta.
"Ei olla mikään Collarbone. Onneksi." -arva www.collarbone.tk
Pallisti
20.01.2004 16:32:39
Niin siinä kävi, että ostan tuon XL:än.

Parempi se on, kuin toi TP
"Ei olla mikään Collarbone. Onneksi." -arva www.collarbone.tk
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)