Aihe: kamojen vaihtotestausta?
1
balzary
27.02.2004 13:27:18

tosta miitin kamatestailusta tuli mieleen, että olisiko kiinnostusta vaihtaa bassoja päiväksi tai pariksi? itse ainakin mieluummin testailen soittimia omassa rauhassa, kun ei toiset hengitä niskaan. tietty hommassa on ongelma, esim jos toisen vyönsolki raapasee maalipintaa, suapiko sillon pistää painimatsit pystyyn tms..

noin ajatusleikkinä olisi aika mielenkiintosta vähän syvällisemmin testata erilaisia bassoja .. jos ei vaihtajat tunne entuudestaan (siis tosielämässä, ei mnetissä), niin onhan siinä pieni epävarmuus, että entäpä jos jotain tapahtuu. eli pelisäännöt tulisi olla selvillä.

niin, ja olen valmis tälläiseen vaihteluun tietyin varauksin. (eli pitää olla kiinnostava basso) itsellä warwickin corvette ja kohtsillään neuser crusade.
Str prd skrz prdel!
L.Ruoska
27.02.2004 23:59:52

Soittaisin mielelläni Corvetella joskus treeneissä, diggailen Warwickeista paljon mutta kun niitä ei saa viedä liikkeestä kotiin =P

Mun basso tosin ei oo kauheen mielenkiintoinen. Pidän siitä ite muttei se mikään ihmelaite ole =) ESP C-304.

Stadissa kuljen myös.
(kts. mun ääninäyte)
Esko Deel
28.02.2004 13:03:32
niin, ja olen valmis tälläiseen vaihteluun tietyin varauksin. (eli pitää olla kiinnostava basso) itsellä warwickin corvette ja kohtsillään neuser crusade.

Ostitko sen mustan Neuser Crusaden tosta torilta? Jos saan kysyä, paljonko jouduit maksamaan?
...
balzary
28.02.2004 18:20:16

Ostitko sen mustan Neuser Crusaden tosta torilta? Jos saan kysyä, paljonko jouduit maksamaan?

samainen neuser, hinta sopiva. tarkkaa en kerro.
Str prd skrz prdel!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)