käki 27.02.2004 12:49:18 | |
---|
En tiedä, oletteko tutustunut kyseiseen poppooseen, joka arvatenkin on jo parit keikat heittänyt, mutta nyt olisi tuommoinen: http://www.jazzfin.com/kon_main.htm#pastorius Vähän aikaistahan tämä on vaahdota tästä jo nyt, vaan aionpa täältä peräkylältä tulla vaikka Helsinkiin 5.4. tuota katsomaan. Ja jos joku on tuosta jo nähnyt/kuullut jotain, niin voi kertoa siitä vaikka meille muillekin. Free Your Mind And Your Bass Will Follow |
Niskamies 27.02.2004 12:54:05 | |
---|
Vähän aikaistahan tämä on vaahdota tästä jo nyt, vaan aionpa täältä peräkylältä tulla vaikka Helsinkiin 5.4. tuota katsomaan. Toivottavasti tuolla ei ole ikärajaa, koska mä haluisin erittäin mielelläni tulla kuuntelemaan/katsomaan. |
käki 27.02.2004 12:56:23 | |
---|
Tästä tuleekin sokkomeetinki m.netin pääkaupunkiseudun basisteille. Free Your Mind And Your Bass Will Follow |
balzary 27.02.2004 13:01:57 | |
---|
Toivottavasti tuolla ei ole ikärajaa, koska mä haluisin erittäin mielelläni tulla kuuntelemaan/katsomaan. meet muiden karvasten basistien keskellä :) Str prd skrz prdel! |
käki 27.02.2004 13:04:45 | |
---|
Tossa sivun kuvassahan on Jaco Signature -malli. Otat omas mukaan ja sanot ovella, et oot roudari. Free Your Mind And Your Bass Will Follow |
Niskamies 27.02.2004 13:30:22 | |
---|
Tossa sivun kuvassahan on Jaco Signature -malli. Otat omas mukaan ja sanot ovella, et oot roudari. "Mun mitään lippua pidä maksaa, mähän oon Pastorius!" :) Missäs toi muuten on? |
Keny 27.02.2004 14:48:50 | |
---|
"Mun mitään lippua pidä maksaa, mähän oon Pastorius!" :) Missäs toi muuten on? Umo Jazz House Pursimiehenkatu 6. Joo,Hirvonen on pätevä kaveri soittaan eli sinne vaan. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Niskamies 27.02.2004 14:52:44 | |
---|
Umo Jazz House Pursimiehenkatu 6. Joo,Hirvonen on pätevä kaveri soittaan eli sinne vaan. Näyttää olevan Marzikin bändissä. Onkos kenelläkään tietoa kellonajasta? Ja ikärajasta? Pitää kattoo jos faija sais mut sisään tuttujen kautta, on tässä Storyvillessä jo käyty. |
Keny 27.02.2004 15:02:43 | |
---|
Näyttää olevan Marzikin bändissä. Onkos kenelläkään tietoa kellonajasta? Ja ikärajasta? Pitää kattoo jos faija sais mut sisään tuttujen kautta, on tässä Storyvillessä jo käyty. Yleensä bädit alkaa veivaa 21.00-22.00 välillä. Ikäraja oli vissiin 20v mut ku on rauhallinen jazz clubi kyseessä niin eiköhän faijas sut jotenki sinne hoida. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Basismi 27.02.2004 15:14:53 | |
---|
Olis mielenkiintoinen. Harmi etteivät keikkaile missään ihmisten ilmoilla :p Pakko olla pätevä basisti, mulla ainakin olis paskat housuissa jos pitäisi alkaa Pastoriusta vetämään... siis soittamaan. It's hard to be humble when you're so fucking big! |
absqua 27.02.2004 16:44:08 | |
---|
Mä näin syyspuolella tuon ko. aktin livenä ja onhan se kova ryhmä. Hirvonen on erittäin kova ja hyvin svengaava bassotaituri. Vähän siinä kokonaisuudessa oli negatiivisella tavalla "akateeminen" tunnelma - Jacolle ominaista mielipuolista rönsyilyä ei juuri ollut vaan kaikki oli hieman liiankin huoliteltua, mutta ei se mitään. Hieno meininki joka tapauksessa, suosittelen. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
G-mies 27.02.2004 21:04:25 | |
---|
Tästä tuleekin sokkomeetinki m.netin pääkaupunkiseudun basisteille. Jos myös ei-basistit huolitaan mukaan niin voisin saattaisin hyvinkin ilmaantua paikalle :) Main screen turn on. |
käki 27.02.2004 21:45:59 (muokattu 27.02.2004 21:48:25) | |
---|
Jos myös ei-basistit huolitaan mukaan niin voisin saattaisin hyvinkin ilmaantua paikalle :) Kaikki musiikin ystävät mukaan vaan. Pastoriuksen musiikkia on mielenkiintoista kuulla. Toivotaan että "in the spririt" välittyy myös yleisölle. Mulla on tietty "visio" siitä miten herran tuotantoa pitää esittää, joten toivon ainakin basismissa olevan jotain samaa henkeä kuin Jacon WR -vuosien keikkailussa. Biisit ovat toki J.P.:n eikä esim. Joe Zawinulin, mutta asialle vihkiytyneet tietävät, miltä Jaco parhaimmillaan livenä kuulosti. Että sellaisia paineita bändille... Free Your Mind And Your Bass Will Follow |
G-mies 27.02.2004 23:07:45 | |
---|
Vaikka levyllä ei Jaco itse esiinnykään (paljoa) niin kannattaa tsekata Jaco Pastorius Big Band: Word of Mouth Revisited; vierailevina basisteina mm. Jimmy Haslip, Victor Wooten, Victor Bailey ja Marcus Miller. Levy muistuttaa mieliin että Jacon vahvuus ei ollut pelkästään soitossa vaan myös sävellyspuolella (esim. "Havona" ja "Teen Town"). Main screen turn on. |
käki 28.02.2004 00:16:24 | |
---|
Olisi jännä kuulla Hirvosen tulkinta Havonasta. Free Your Mind And Your Bass Will Follow |
chief 28.02.2004 00:35:06 | |
---|
Kyllä sitä pitää yrittää paikalle vääntäytyä. Ei auta. Pari kertaa oon nähny Hirvosen veivaavan ja kyllä sitä pitää lähteä kattomaan lisää. What demands an answer,
but newer Ask`s a question? |
Keny 28.02.2004 20:35:57 | |
---|
Mä näin syyspuolella tuon ko. aktin livenä ja onhan se kova ryhmä. Hirvonen on erittäin kova ja hyvin svengaava bassotaituri. Vähän siinä kokonaisuudessa oli negatiivisella tavalla "akateeminen" tunnelma - Jacolle ominaista mielipuolista rönsyilyä ei juuri ollut vaan kaikki oli hieman liiankin huoliteltua, mutta ei se mitään. Hieno meininki joka tapauksessa, suosittelen. Kävin kans katto Umolla Niils Landgreenii missä kyseinen bändi soitti osittain back-up bändinä ja täytyy sanoo et aika akateemista touhuu oli,eli vähän liian varovaisesti pojat soitti. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |