Aihe: Tech21 Sansamp PSA-1, onko kellään kokemuksia?
1
Reddie
14.02.2004 20:47:57
Tänään käytiin bändin kanssa nauhottelee uutta demoa ja meikäläinen roudas Munkkiniemen MD-Studioon mun 30+ kg painavan Laneyn combon ja 30+ kajarin siihen vielä lisäks, vain todetakseni että studiossa oli (ei kyllä missään mainittu) otsikossa mainittu vehje.

Soittelin sitten testimielessä sen läpi, ja voe helkutta että kuullosti HYVÄLTÄ!! Elikkä siis signaali vedettiin siitä vehkeestä suoraan pöytään.

Rupes sitten tietenkin tekee mieli samanlaista peliä, joten kysynkin nyt että keillä on kokemusta tästä vehkeestä ja että mihin ootte käyttäny kyseistä vehjettä? Keikoilla, studiossa, treeneissä, yms.. Kaikki kokemukset kertokaa!
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia suomesta
Cornflake
16.02.2004 16:45:28
Reddie:
kysynkin nyt että keillä on kokemusta tästä vehkeestä ja että mihin ootte käyttäny kyseistä vehjettä? Keikoilla, studiossa, treeneissä, yms.. Kaikki kokemukset kertokaa!

Ostin kyseisen epelin perjantaina. Hiton hyvä peli. Toimii basson kanssa kuin unelma.

Kokemusta tuosta on siis nyt yksien treenien ajan, aikaisemmin parin kokeilun verran. Eli varsinaista syväluotaavaa analyysiä en taida vielä kyetä antamaan.

Yksi syy tähän on se että tuo on hiton monipuolinen vekotin. Siitä saa todella monipuolisesti ruuvattua soundeja. Perushyvästä, potkivaan, tumppuun, pikkurutinaan ja kunnon murinaan. Minusta hienoa on se että myös ruttupuolella peli on hiton monipuolinen. Puhtaissa löytyy muissakin pelivaraa, mutta monipuolinen murinapuoli on harvemmin näin hyvissä kantimissa. Rock.

Tosin tässä on se "vaara" että monipuolisuus koituu kokemattoman kohtaloksi. Itse tarvitsen hyvän puhtaan ja pari ruttusoundia ja niissä aion pitäytyä. Minusta on perseestä jos jokaisessa biisissä on ihan erilainen soundi.

Etuastehan tuo on, eli minunkin on tarkoitus käyttää sitä ihan kaikkeen. Treeneistä keikoille ja nauhoituksiin. Tällähetkellä etunen menee T-E:n kombon efekti-paluusta sisään ja hyvin pelittää. Tässä kevään mittaan pitää hommata päättäri ja räkkiboxi.
Lick my lovepump!
Reddie
20.02.2004 16:22:57 (muokattu 21.02.2004 17:54:29)
Kyl mä vaan tykkään tosta. Tänään tuli se demo takas minkä läpi tota tein ja kyl mä vaan tykkään siitä. Demo löytyy täältä:

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … 9&o=0&x=ae05db014c&co=0

Kaikki bassot on vedetty ton läpi, säröt on otettu Phat-Hedista ja sen lisäks kahdessa biisissä käytetty vähän synabassoo mut muuten siinä on pelkästään PSA-1stä. Parhaiten cleanit varmaan kuuluu The Easiest Moments biisin alussa.
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia suomesta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)