Aihe: Ibanez GT
1
forra
08.03.2004 19:57:42
hommasin viimeviikolla tuollaisen GT sarjan basson. olisikohan kellään tarkempaa tietoa kyseisetä mallista. onko laadukas ja sellaista.

Omat kokemukset soittamisesta on ainakin positiiviset.
I don´t give a fuck if you hate me
basistivol666
08.03.2004 20:20:57
Miksi kysyt vasta nyt? Eikö olisi ollut viisaampaa kysellä ennen ostoa!? Tosin jos oot tyytyväinen ollu niin ei sit mitää!
Pääasia on soittaa vain heviä, samahan se millä sitä soittaa kunhan soittaa. - Aadolf Virtanen
käki
08.03.2004 20:26:36
Miksi kysyt vasta nyt? Eikö olisi ollut viisaampaa kysellä ennen ostoa!? Tosin jos oot tyytyväinen ollu niin ei sit mitää!

Veri guud point. Ne hätäratkaisut saavat basistin vaihtamaan soitintaan useamman kerran. Kokemusta on.
Free Your Mind And Your Bass Will Follow
forra
08.03.2004 21:27:44
Sen takia vaihdoinkin alun perin ku huomasin, että on huomattavasti parempi soittaa ku vanha basso(washburn XB100).

ajattelin vaan kysyä onks kellään tarkempaa tietoa täst bassost ku netist ei ainakaan mitään tietoa löytynyt
I don´t give a fuck if you hate me
L.Ruoska
08.03.2004 21:45:13

Tärkeintä on että diggailet ite soittaa sitä =) Kunhan tuntuu hyvältä niin kaikki on hyvin ;-)

Ja ulkonäöllä on väliä, vaikka pysyis vehje tiukasti kädessä niin ei riitä jos ei oo hyvännäkönen ;-)
(kts. mun ääninäyte)
basistivol666
09.03.2004 11:06:10
Tärkeintä on että diggailet ite soittaa sitä =) Kunhan tuntuu hyvältä niin kaikki on hyvin ;-)

Ja ulkonäöllä on väliä, vaikka pysyis vehje tiukasti kädessä niin ei riitä jos ei oo hyvännäkönen ;-)

Niin ainakin mulla niin ulkonäöllä tosiaan on merkistystä!!
Pääasia on soittaa vain heviä, samahan se millä sitä soittaa kunhan soittaa. - Aadolf Virtanen
basistivol666
09.03.2004 11:08:02

Mulla ainakin on se et bassossa ulkonäöllä on kyllä paljon merkitystä! Toki saundi ja soitettavuus menevät edelle jossainmäärin mutta siltikin. Pitäisikö tästä basson ulkonäköjutusta ihan oma topikki vääntää??; )
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)