HC-Audio 06.03.2004 00:11:11 | |
---|
tää bassopalsta on aika tylsä joten laitan tälläsen piristämään tänne: Itellä varmaan Ampegin SVT-Cl ja Mosterin Bass buster.. älkääkä nyt kaikki sanoko sitä ampeg svt:tä "Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" -Poika 5v. Lapuan linkki |
N_Bates 06.03.2004 08:22:06 | |
---|
Neljä rantasaunaa. Ja hintaan sisältyy puolalaisia bodaajanaisia niitä kantamaan... http://www.hut.fi/~tvainio/kitaragalleria/ |
hemmo 06.03.2004 08:37:33 | |
---|
Joku pieni, kevyt, tehokas ja hyväsaundinen putkikompo, josta saa hyvät särövallit. Hmm... eihän sellaista olekaan. :-= Kaikki on hyvää, paitsi.... |
Niskamies 06.03.2004 09:45:15 | |
---|
Emmä vielä tiiä mikä se on, mutta parin viikon päästä kuitenkin omistan sen :) Soita bassoa ja ole uromies! |
Incarnation 06.03.2004 10:04:06 (muokattu 06.03.2004 10:04:19) | |
---|
Emmä vielä tiiä mikä se on, mutta parin viikon päästä kuitenkin omistan sen :) Ei jumalauta. Mistä sä (sun vanhemmat?) tota rahaa revit oikeen? No tuo Ampegin SVT-4Pro ns. "riittäisi" mulle. Siihen vielä rantasauna. nam nam. "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
käki 06.03.2004 10:15:01 (muokattu 06.03.2004 10:15:40) | |
---|
Ei jumalauta. Mistä sä (sun vanhemmat?) tota rahaa revit oikeen? No tuo Ampegin SVT-4Pro ns. "riittäisi" mulle. Siihen vielä rantasauna. nam nam. Taitaa Niskiksessä olla tulevan ammattimuusikon vikaa... :) Kiva, jos tuetaan mahdollista uravalintaa. Itse katselen Gormin komboa sillä silmällä, että josko... Free Your Mind And Your Bass Will Follow |
Incarnation 06.03.2004 10:29:26 | |
---|
Taitaa Niskiksessä olla tulevan ammattimuusikon vikaa... :) Kiva, jos tuetaan mahdollista uravalintaa. Juu, helvetin hyvähän se vain on jos tuollain tuetaan. "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
Niskamies 06.03.2004 10:34:58 | |
---|
Taitaa Niskiksessä olla tulevan ammattimuusikon vikaa... :) Kiva, jos tuetaan mahdollista uravalintaa. Itse katselen Gormin komboa sillä silmällä, että josko... Ehkei kuitenkaan ihan ammattimuusikkoa, porukat kokoajan varottaa siitä :) Mutta ei sitä koskaan tiiä, varmaankin tulee silleen sivuammatti sen "oikean" ammatin rinnalla. Jännittää, ylihuomenna tesmaamaan kamoja Soundatalle :) Soita bassoa ja ole uromies! |
JK 06.03.2004 12:48:46 | |
---|
EBS Drome. Siinä on kaikki mitä tarviin, Tehoja riittävästi nykyis(t)en bändi(e)n keikoilla Pieni koko, helppo roudata (n. 30 keikkaa vuodessa) Soundit kohdallaan. Ma olen erittäin tyytyväinen laitteeseen! "Mahdollisuudet on fifty-sixty... " |
käki 06.03.2004 12:53:32 | |
---|
Ehkei kuitenkaan ihan ammattimuusikkoa, porukat kokoajan varottaa siitä :) Mutta ei sitä koskaan tiiä, varmaankin tulee silleen sivuammatti sen "oikean" ammatin rinnalla. Jännittää, ylihuomenna tesmaamaan kamoja Soundatalle :) Hyvä juttu jos energia riittää kahteen "ammattiin". Muista pitää aina silti oma pää näissä asioissa, varoittelu tappaa helposti unelmat. Ja se on valitettavan usein tapahtuva ilmiö. Tee mieluummin sitä, mistä pidät kuin että päätyisit istumaan vasten tahtoasi toimistossa kahdeksasta neljään. Free Your Mind And Your Bass Will Follow |
Vemmy 06.03.2004 14:08:53 | |
---|
Eiköhän se olisi pari pleksi-marsua ja muutama kaappi se unelma... ;) Mielipiteeni ovat omiani. Tai sitten lainattuja. |
HC-Audio 06.03.2004 14:16:57 (muokattu 06.03.2004 14:17:07) | |
---|
Myöskään mesa Boogien M-pulse ei olisi hassumpi.. "Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" -Poika 5v. Lapuan linkki |
Royal Banzai 06.03.2004 14:17:22 | |
---|
Acoustic 360 ja pari rantasaunaa olis kyl aika unelma. mut enköhän pärjäile ilmankin, nykyiset on ihan kivat. |
HC-Audio 06.03.2004 14:19:02 | |
---|
Joku pieni, kevyt, tehokas ja hyväsaundinen putkikompo, josta saa hyvät särövallit. Hmm... eihän sellaista olekaan. :-= oon ite monesti miettiny miksei bassolle oo hyviä ja tehokkaita putkikomboja? Kysyntää olis varmaan valtavasti. "Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" -Poika 5v. Lapuan linkki |
Niskamies 06.03.2004 14:33:24 | |
---|
Acoustic 360 ja pari rantasaunaa olis kyl aika unelma. mut enköhän pärjäile ilmankin, nykyiset on ihan kivat. Acoustic 360 ois aika jees, mutta enköhän mä EBS:llä tule pärjäilemään... Soita bassoa ja ole uromies! |
Pernax 06.03.2004 14:34:49 | |
---|
oon ite monesti miettiny miksei bassolle oo hyviä ja tehokkaita putkikomboja? Kysyntää olis varmaan valtavasti. Tehokas putkivahvistin kun tuppaa painamaan huomattavasti enemmän kuin vastaava trankku, ja siihen kun lisäät vielä jämäkän kaapin kiinni niin en usko että kovin monikaan basisti sellaista hökötystä mielellään käsittelisi... Omalla kohdallani unelmavahvari löytyy jo räkistä, ainakin toistaiseksi. Tiedä sitten milloin maku muuttuu ja etsintä alkaa taas uudestaan... http://www.helionprog.com |
Royal Banzai 06.03.2004 14:46:14 | |
---|
Acoustic 360 ois aika jees, mutta enköhän mä EBS:llä tule pärjäilemään... tuohon vehkeeseen olen itse ihastunut john paul jonesin soundejen kautta. olis kyllä kiva härveli, ei taida tosin nykyään enää paljoa löytyä näitä? en ainakaan ole missään nähnyt... |
Niskamies 06.03.2004 14:50:51 | |
---|
tuohon vehkeeseen olen itse ihastunut john paul jonesin soundejen kautta. olis kyllä kiva härveli, ei taida tosin nykyään enää paljoa löytyä näitä? en ainakaan ole missään nähnyt... Ja Jaco käytti tota kanssa. Ebayssä näkyy välillä. Soita bassoa ja ole uromies! |
Royal Banzai 06.03.2004 14:54:21 | |
---|
Ja Jaco käytti tota kanssa. Ebayssä näkyy välillä. ja ellen ihan väärin muista niin taisi cissekin käyttää moista. saattaa tietty olla että muistan väärin, ei olis eka kerta. pakko tarkistaa! |
HC-Audio 06.03.2004 23:45:42 | |
---|
ja ellen ihan väärin muista niin taisi cissekin käyttää moista. saattaa tietty olla että muistan väärin, ei olis eka kerta. pakko tarkistaa! oli Cissellä ainakin joku malli, en muista olisko ollu tuo 360. Onko muuten putkipeli? Acousticillahan on myös hyviä trankkunuppeja "Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" -Poika 5v. Lapuan linkki |