Aihe: Ampeg putki300w versus svt4pro
1
lauri_funkster
01.03.2004 12:58:08
Eli siis olen hommaamassa ampegin läjää ja nupiksi jompaa kumpaa eli svtAC300wputki nuppia tai svt4prota trankku..
onko kokemuksia et kumpi ja miks ja näin pois päin..
kiitos etukäteen..
Niskamies
01.03.2004 16:48:14
Eli siis olen hommaamassa ampegin läjää ja nupiksi jompaa kumpaa eli svtAC300wputki nuppia tai svt4prota trankku..
onko kokemuksia et kumpi ja miks ja näin pois päin..
kiitos etukäteen..

Toi putkivehje on ainakin törkeen hyvän saundinen. Et luulatavasti tee huonoa päätöstä kummankaan kanssa. Painaa vana kummatkin niin helvetisti.
Soita bassoa ja ole uromies!
absqua
01.03.2004 17:54:41
Soundimieltymykset ovat tietysti pitkälti makuasioita, mutta itse pidän putki-ampegin soundista enemmän. Siinä ei ole mitään kysyttävää. Tosin perhanan hyvältä tuo SVT4prokin soundaa, ei siinä mitn. Tökyä lähtee molemmista ihan tarpeeksi.

SVT4:n hyvinä puolina ovat hieman vähäisempi paino, pienemmät huoltokulut (putkinupin 6550-pääteputket ovat turkasen kalliita) ja graafinen EQ (jos sellaista sattuu tarvitsemaan).
Putkikoneet ovat lisäksi hieman arempia roudauskolhuille, joten kunnon caseen joutuu investoimaan jos keikkailee paljon.

Hinnaltaan nuo ehdokkaat taitavat olla aika lailla samalla tasolla, joten mene testaamaan ja päätä sen mukaan kumpi soundaa sinusta paremmalta.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
jjhjelt
05.03.2004 14:16:40

Maisteri
08.03.2004 16:43:09
http://www.marshallamps.com/images/products/vba/vba400.html

Itsekin suosittelen tsekkaamaan ko. nupin, jos tuon tason kamoja on tarkoitus hankkia. Loistopeli. 400W putkihönkää. Eikä maksakaan kuin ~1600€.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)