zoup 09.02.2004 00:22:14 | |
---|
Noh onkos kukaan rohjennut ostaa? Kysyisin vaan että millaiset kokemukset, ei nimittäin todellaakaan hinta paina. Onko taattua Behringer "laatua"? :) |
Lou 09.02.2004 01:57:59 | |
---|
En osaa kyllä yhtään sanoa mitä laatua edustaa mutta 230e ei kyllä paha hinta ole vaikka olisi millainen. En kyllä itse ostaisi mutta enivei.. On kivaa olla kiva mutta on vielä kivempaa olla supernalle. |
Superbeast89 07.03.2004 11:23:52 | |
---|
Mulla on tollanen BX300 Ultrabass, enkä kyllä suosittele ainakaan bändikäyttöön, koska rupeaa särkemään heti eikä siitä lähde ääntäkään. Jos taas ajattelit harjoituskäyttöön niin semmonen pienempi (15W) Behringerin amppi maksaa muistaakseni jotain 100€. Maiden! Maiden! Maiden!... |
Superbeast89 07.03.2004 11:25:08 | |
---|
Mulla on tollanen BX300 Ultrabass, enkä kyllä suosittele ainakaan bändikäyttöön, koska rupeaa särkemään heti eikä siitä lähde ääntäkään. Jos taas ajattelit harjoituskäyttöön niin semmonen pienempi (15W) Behringerin amppi maksaa muistaakseni jotain 100€. Jaa puhuinkin väärästä asiasta.... :) Maiden! Maiden! Maiden!... |
basistivol666 08.03.2004 09:55:42 | |
---|
Katsokaas kun Laadulla ja behringerillä ei ole mitään yhteistä. Pääasia on soittaa vain heviä, samahan se millä sitä soittaa kunhan soittaa. - Aadolf Virtanen |
Incarnation 08.03.2004 15:15:12 (muokattu 08.03.2004 16:54:59) | |
---|
Katsokaas kun Laadulla ja behringerillä ei ole mitään yhteistä. No riippuu mitä tuotetta hakee. Mikserit ovat kuulemma ainakin kelpo pelejä eikä kaapeissakaan mitään isompia vikoja. Tästä en kuitenkaan sen enempää tiedä. Eikös Niskamiehellä tällainen ole/ollut? lisäys: eikun sori, ei niskiksellä ollutkaan tollasta. "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
Niskamies 08.03.2004 17:32:24 | |
---|
No riippuu mitä tuotetta hakee. Mikserit ovat kuulemma ainakin kelpo pelejä eikä kaapeissakaan mitään isompia vikoja. Tästä en kuitenkaan sen enempää tiedä. Eikös Niskamiehellä tällainen ole/ollut? lisäys: eikun sori, ei niskiksellä ollutkaan tollasta. Mulla on/oli se BX1200 kombo, muuten sama vehje mutta toi on nuppiversio ja isompi. Tää mun behringeri on ainakin ihan täysin paska mun tarkotuksiin, mutta sain myytyä kaverille hyvään hintaan. Sen tarkoituksiin tää on enemmän kuin täydellinen=tarpeeksi mökää ja halpa. Soita bassoa ja ole uromies! |
Vemmy 08.03.2004 19:13:07 | |
---|
Mulla on/oli se BX1200 kombo, muuten sama vehje mutta toi on nuppiversio ja isompi. Tää mun behringeri on ainakin ihan täysin paska mun tarkotuksiin, mutta sain myytyä kaverille hyvään hintaan. Sen tarkoituksiin tää on enemmän kuin täydellinen=tarpeeksi mökää ja halpa. Kylläpäs on mieli muuttunut muutamassa kuukaudessa... ;) Mielipiteeni ovat omiani. Tai sitten lainattuja. |
Ylläri 08.03.2004 19:20:28 | |
---|
TalkBass.comissa on tästä Behkun halpisnupista ollut paljon keskustelua. Tosin yleensä ko. threadit muuttuvat viimeistään viidennen postauksen jälkeen moraalisiksi väittelyiksi Behringerin kyseenalaisista bisnesperiaatteista (BX3000T:kin on suora kopio Ashdownin ABM-nupeista). Mutta yleisesti ottaen laitteen omistajat ovat olleet sangen tyytyväisiä siihen; soundia on kehuttu eikä kestävyydenkään kanssa ole ainakaan vielä ollut ongelmia. Itse olen harkinnut vehkeen hankkimista kakkosnupiksi jahka se pari ylimääräistä saturaista taas joskus löytyy. Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä. |
Johannes_t 08.03.2004 22:27:37 | |
---|
No riippuu mitä tuotetta hakee. Mikserit ovat kuulemma ainakin kelpo pelejä Ei muuten pidä paikkaansa, ei mitenkään päin! Joskus taannoin jouduin treenikämpällä yhden B-mikserin kanssa tappelemaan ja huumori loppui alkuunsa. Vahvempi vakuus löytyy kuitenkin äänimiehemme laatimasta lavakartasta, jossa ainoa vaatimus on, ettei Behringereitä ole käytössä kuin korkeintaan DI-boxina. |
Incarnation 08.03.2004 22:43:56 | |
---|
Ei muuten pidä paikkaansa, ei mitenkään päin! Joskus taannoin jouduin treenikämpällä yhden B-mikserin kanssa tappelemaan ja huumori loppui alkuunsa. Vahvempi vakuus löytyy kuitenkin äänimiehemme laatimasta lavakartasta, jossa ainoa vaatimus on, ettei Behringereitä ole käytössä kuin korkeintaan DI-boxina. No huhut on aina huhuja.... NÄÄS. "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
JK 10.03.2004 22:20:41 | |
---|
Kylläpäs on mieli muuttunut muutamassa kuukaudessa... ;) "todellakin on ihan loistava vahvari. mulla on semmonen ja soitan yamaha bb1200s mallia. älkää valittako siitä ettei saa tarpeeksi volumiä. sitä varten on keksitty aktiivbassot ja hyvät mikit. mull on mun bassossa 9 volttinen preamppi, ja treeneissä se on yleensä silleen ett kaikki valittaa ett mä soitan liian lujaa. äänenlaatuki on perempi ku esim. fender bassman 100 ja laneyn ja peaveyn vastaavissa. ostakaa herrajumala emg:n mikit tai/ja preamppi nii kyllä saatte paljon enemmän volumiä. ei kannata käyttää kahtatuhatta euroo ett ostais 400 w vahvari. sit jos menee isoille lavoille, nii siell on sit oma äänentoisto ja tää toimii myös hyvin monitori ku sen voi "kellistää"...kannattaa ostaa, tämän hintaluokan paras" By Niskamies ; ) (Copy-Paste) "Mahdollisuudet on fifty-sixty... " |
Niskamies 10.03.2004 22:25:32 | |
---|
"todellakin on ihan loistava vahvari. mulla on semmonen ja soitan yamaha bb1200s mallia. älkää valittako siitä ettei saa tarpeeksi volumiä. sitä varten on keksitty aktiivbassot ja hyvät mikit. mull on mun bassossa 9 volttinen preamppi, ja treeneissä se on yleensä silleen ett kaikki valittaa ett mä soitan liian lujaa. äänenlaatuki on perempi ku esim. fender bassman 100 ja laneyn ja peaveyn vastaavissa. ostakaa herrajumala emg:n mikit tai/ja preamppi nii kyllä saatte paljon enemmän volumiä. ei kannata käyttää kahtatuhatta euroo ett ostais 400 w vahvari. sit jos menee isoille lavoille, nii siell on sit oma äänentoisto ja tää toimii myös hyvin monitori ku sen voi "kellistää"...kannattaa ostaa, tämän hintaluokan paras" By Niskamies ; ) (Copy-Paste) Noh, olin tuolloin vielä nuori ja innokas :) Mutta oikeesti, vertailin sillonkin noita vahvareita, ja jotenkin toi vaikutti sillon parhaalta. Emmä yhtään tiiä mitä sitten tapahtu kun se vaan "huononi" ihan silmissä, varmaankin se vaikutti että pääsin soittamaan rantasaunalla. Noh, sain myytyä kaverille halvalla. Soita bassoa ja ole uromies! |