Aihe: Fenix xxx basson malli
1
rullahiiri
10.04.2004 14:52:39 (muokattu 10.04.2004 14:54:45)
Osaisikohan joku kertoa tarkemman mallin juuri ostamalleni bassolle.
Basso on 5-kielinen ja merkki on siis Fenix (made by Young Chang).
Basso näyttää tältä http://www.sjryder.com/!jbassfr.jpg
sillä erolla että G-kielen viritysnuppi on toisella puolella ja neljä muuta toisella puolella.
Johdotuksetkin oli vedetty väärin eikä toinen mikki toiminut ollenkaan. Sain kuitenki uudestaan johtoja vetämällä molempien mikkien volumenupit toimimaan, mutta tonessa on vielä jotain häikkää. volumetaso putoaa n. puoleen kun vääntää nupin toiseen ääripäähän ja toiseen päähän käännettäessä ääni on kirkas ja volume "normaali".

edit
linkin huutomerkki aiheuttaa sen että linkki ei toimi kunnolla, mutta copy-pastettakaa itse niin pääsee helpoimmalla.
handegunnar
13.04.2004 10:55:41
Mulla on nelikielinen Fenix Jazz Bass, sunburst, vaahterakaula (siis nauhat suoraan kaulan puussa). Mikit olen siihen vaihtanut. Nyt on DiMarzio Ultra Jazz.

Olen siihen todella tyytyväinen. Se soi erittäin hyvin ja soittotuntuma on mielestäni hyvä. Uusilla mikeillä soundi on huomattavasti parempi kuin alkuperäisillä. Minusta paljon parempi kuin esim. Tokain vastaava.
''You don't have to be a musician to play rock and roll. You've just got to love it and want to play it.'' LEE BRILLEAUX
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)