Aihe: Vantage basso
1
sihvoh
08.06.2004 00:14:11
Elikkkä Vantage vanhahko (70/80 luku) basso olisi ostettavissa, mutta mitä tuollaisesta kannattaisi maksaa ? Body on samantapainen kuin Vantage kitaroissa, eli näyttää että kaula menee läpi bodyn, mutta kyllä se pultattu on. Yksi mikki kaksi potikkaa. Näkee että tuota on soitettu paljon mutta kunto ihan kohtuullinen silti.

Olen enemmänkin kitaroihin suuntautunut, mutta basso olisi tarpeellinen silloin tällöin. Olisiko järkevämpää ostaa jokin uusi Ibanez, tms.. vai tuo Vantage ?

Mitä bassoa (etenkin käytettyä) ostettaessa pitäisi tutkia ? Ovatko jutut samat kuin kitaroissa ? Nyt osaan kyllä jo ostaa hyvän kitaran mutta bassot ovat aivan tuntematon juttu.
I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars...
fomira
08.06.2004 09:24:42
Meikä osti juuri kuvauksesi kaltaisen basson hintaan 80 euroa. On kyllä ollut kovasti sen arvoinen; ei valittamista... Ensi töiksen nappasin kuitenkin siitä nauhat irti, joka olikin koko ostoksen perimmäinen tarkoitus. Jos homma ei jostai syystä onnistu, niin ei putoo korkeelta..

Minä en ostovaiheessa oikeastaan katsonu muuta kuin kaulan, ja suorassa se näytti olevan. Käytön jälki näkyy kyllä soittimessa, naarmuja ja kolhuja löytyy. Tietysti elektroniikkaan ja sointiin kannattaa kiinnittää huomiota, mun bassossa ei ollut mitää ongelmia. Ainut vika on virityskoneistojen kankeus. Nehän voi tosin näppärästi vaihtaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)