Aihe: EH:n Small stone
1
poko
02.06.2004 09:03:46

Onko kokemuksia kyseisestä phaserista?
Basistin kulli / 4 = kitaristin kikkeli
Keny
02.06.2004 09:07:26
Onko kokemuksia kyseisestä phaserista?

Mulla sellanen loju himassa mut paljoo en oo sitä käyttäny,joskus nauhattoman kanssa sillä vedelly.Ihan hyvä hyvä peli se on tosin ei oo oikeen mitää mihin verrata.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
toivajar16
02.06.2004 09:32:55
Mulla on vastaava Sovtekin valmistama.
Toimii ihan hyvin bassolla ja tuntuu myös jättävän alakertaakin jäljelle. Itse olen käyttänyt vehjettä peukutuksen mausteena, mutta saattaa toimia myös hyvin plektrasoitossa a la Anthony Jackson. Kannattaa testata ja katsoa istuuko omaan tyyliin.
"Jargon!!!!"
chief
02.06.2004 09:45:00
...mutta saattaa toimia myös hyvin plektrasoitossa a la Anthony Jackson.

Off topic. Miten se vetelee? En oo ikuna nähny. Tai jos se vetää jollain levyllä plekulla noin ni paatko esimerkin? Kiits.
Musiikki on aritmeettisten lukusuhteiden saattamista välittömäksi aistihavainnoksi. -Schopenhauer
2541
02.06.2004 10:26:34

Off topic. Miten se vetelee? En oo ikuna nähny. Tai jos se vetää jollain levyllä plekulla noin ni paatko esimerkin? Kiits.

Eikös yksi legendaarisimmista ole biisi "For The Love Of Money", esittäjä O'Jays. Biisi löytynee kaikilta O'Jays kokoelmilta.
toivajar16
02.06.2004 10:38:25

Chaka Khanin Naughty ja Chaka levyillä on aika maukasta Jacksonia . Fuusio Jacksonia löytyy esim. Al Di Meolan Electric Rendezvous levyltä.
Jackson on muutenkin hyvä esimerkki siitä, että aina ei tartte soittaa sormilla hallitakseen omaperäisen tyylin ja soundin.
"Jargon!!!!"
basspete
02.06.2004 13:04:03

Täytyisi itsenikin hankkia kyseinen spedu nimittäin just nopeisiin disko-oktaavimeininkeihin.

Enemmän kuitennii kokemuksia käyttäjiltä kaipaan.
Komsii Kosmaa !!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)