Aihe: Bassokamat
1
Macho
28.05.2004 14:10:18
Olisko kellään Jyväskylässä esim. hartken 4*10+1*15 jonkinlaisella nupilla, mitä vois testailla?
Muutkin vastaavanlaiset systeemit testailen mielellään. Ehkä kohta ostoaikeissa. Vanhat kalut jää pieneks.
vanttera
28.05.2004 14:42:54
http://wycked.com/store/product_info.php?products_id=227

Ei kalun pieneksi jäämiseen tartte Hartkea, eikä kyllä mihinkään muuhunkaan. (provo)
Käy kattoon Poirot/Poiertin uuret sivuut. Viaraskirija kans.
Zuba
28.05.2004 14:49:08 (muokattu 28.05.2004 14:56:20)
http://wycked.com/store/product_info.php?products_id=227

Ei kalun pieneksi jäämiseen tartte Hartkea, eikä kyllä mihinkään muuhunkaan. (provo)

Tartun provoon..
Mietin tuossa monikohan on itse enemmän kuin pintapuolisesti kokeillut Hartken vermeitä. Usein tulee mieleen että näitä murjotaan vain ja ainoastaan sen takia, että muutkin tekevät niin.
Ehkä se on vain helppoa muiden mukana, jotenkin vain vaikea uskoa että ne niin huonoja vehkeitä olisi, ei todellakaan.
Tottahan mielipiteitä saa jokaisella olla..

Tässä viittasin XL 4.5:een

edit lisäystä
Papa's Got a Brand New Bag!
vanttera
28.05.2004 15:10:21
Tartun provoon..

Nonii! Hianoo. Mun elämäni toiset spassokamat olivatten Hartken HA3500-nuppi, ja XL 4.5-kaappi. Tusinan toimimattomuuden ja huonosti-toimivuuden jälkeen vaihdoin Marshallin JCM-sarjaan, sekuntiakaan en katunut. Olen tarkempia tietoja kirjoitellut kymmenisen kertaa m.netin historian aikana, enää en jaksa. Tiivistettynä, eivät kestä käyttöä.
Käy kattoon Poirot/Poiertin uuret sivuut. Viaraskirija kans.
Zuba
28.05.2004 15:13:49
Mun elämäni toiset spassokamat olivatten Hartken HA3500-nuppi, ja XL 4.5-kaappi.

No on sentään kokemuspohjaa vehkeistä.
Papa's Got a Brand New Bag!
Macho
29.05.2004 13:16:30
Tarkotuksena oliskin lähinnä testata, miksi niitä haukutaan niin rajusti. En todellakaan ole vielä tekemässä kauppoja, ainakaan Hartkesta. Lähinnä siis kun pääsisi ite soitteleen kyseisillä tai vastaavilla kamoilla, osais sitte ehkä tehdä järkevämmän ostopäätöksen. Kaupassa testaaminen ei mun mielestä anna sitä lopullista kuvaa. Hintarajana oon pitäny tollasta 1400.
piivei
30.05.2004 09:42:10
Jos sulla on hyvä basso ja oot sen soundiin tyytyväinen niin
Hartke on ihan Ok hinta/laatusuhteeltaan. Hyvä soitin on kuitenkin se tärkein juttu ainakin mun mielestä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)