Kikka Korea 20.05.2004 19:14:32 | |
---|
Onko kukaan päässyt tyyppäämään uutta 1005:ttä tai 1006:tta? Bodyn puut ovat näköjään vähän vaihtuneet ja hintakaan ei ole paha. Onkohan se silti vielä tehty Japanissa? Jos joku on sitä kokeillut, millainen on verrattuna vanhempaan? |
Wil-J 20.05.2004 19:35:03 (muokattu 20.05.2004 19:35:36) | |
---|
Mä olen kokeillut 1005:ttä musafasulla... Oli niin avuton setup et ei siitä hirveen hyvää kuvaa saanut, mutta eipä se ihan huonolta vaikuttanu... Viimeistely ei mun mielestä ollu ihan huippuluokkaa, mutta tyylikkään näkönenhän se on! Eikös se oo vaan halvempi versio TRB P6sta? |
Niskamies 20.05.2004 20:57:45 | |
---|
Mä olen kokeillut 1005:ttä musafasulla... Oli niin avuton setup et ei siitä hirveen hyvää kuvaa saanut, mutta eipä se ihan huonolta vaikuttanu... Viimeistely ei mun mielestä ollu ihan huippuluokkaa, mutta tyylikkään näkönenhän se on! Eikös se oo vaan halvempi versio TRB P6sta? Mäkin kokeilin sitä vitosta. Niin hirveä tatsi, johtuen huonoista säädöistä. En myöskään erityisemmin pitänyt saundista, ja kaula oli leveä näin nelikielisiin tottuneena. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Wil-J 20.05.2004 22:14:02 | |
---|
Mäkin kokeilin sitä vitosta. Niin hirveä tatsi, johtuen huonoista säädöistä. En myöskään erityisemmin pitänyt saundista, ja kaula oli leveä näin nelikielisiin tottuneena. Joo, no saundi oli IMO iha ok ja kaulan paksuus ihan sopiva vaikka mäki oon tottunu 4-kieliseen. Mutta ne säädöt pilas koko kokeilun. Luulis et ammattilaiset osais ees basson säätää :( |
Niskamies 21.05.2004 00:31:00 | |
---|
Joo, no saundi oli IMO iha ok ja kaulan paksuus ihan sopiva vaikka mäki oon tottunu 4-kieliseen. Mutta ne säädöt pilas koko kokeilun. Luulis et ammattilaiset osais ees basson säätää :( Hirveesti fasulla huonostisäädettyjä bassoja. Sääli, koska siellä on paljon hyviä bassoja millä on huono soittaa säätöjen takia. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Ylläri 21.05.2004 01:18:46 | |
---|
Hirveesti fasulla huonostisäädettyjä bassoja. Sääli, koska siellä on paljon hyviä bassoja millä on huono soittaa säätöjen takia. Juu, tätä en minäkään oikein jaksa ymmärtää. Ei siellä tavara kuitenkaan niin tiheään vaihdu (hinnakkaampi osasto varsinkaan), etteikö niitä ehtisi jonninmoiseen kuosiin vääntää. Luulisi tuon jo vaikuttavan bisnekseenkin; varmaan muutama soitin vuodessa jää myymättä, kun ostajan kärsivällisyys ei riitä "kiireisen" myyjän metsästämiseen paremman setupin toivossa. Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä. |
käki 21.05.2004 01:41:22 | |
---|
Mutta siinähän on oiva kesäduunipaikka Niskikselle, soitinsäätäjäksi isoon musiikkikauppaan. Itsekin voisin mennä, kielipalkalla... Free Your Mind And Your Bass Will Follow |
Niskamies 21.05.2004 07:27:48 (muokattu 21.05.2004 12:26:10) | |
---|
Mutta siinähän on oiva kesäduunipaikka Niskikselle, soitinsäätäjäksi isoon musiikkikauppaan. Itsekin voisin mennä, kielipalkalla... Kyllähän sitä voisi ehkä ensivuoden kesänä harkitakkin, ihan vakavasti. Tämä kesä menee vaan ihan vaan lepäillessä, pitää toipua ekasta lukiovuodesta. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Kikka Korea 22.05.2004 20:23:58 | |
---|
Mutta siis onko kellään tietoa millainen soundi tuossa on verrattuna aikaisempaan saarnirunkoiseen malliin? Jos tuo on parempi niin sitten ostan tuollaisen 1006:n. Se on vähän pro:mman näkoinen kuin edellinen, se natural-väri on tosi nätti. Ette sitten tulleet kattoneeksi onko se tehty Taiwanissa vai Japanissa? Aikaisemmin ainakin tehtiin Japanissa. Ai niin, keskiviikkona on Ogelin pääsykokeet, pitää käydä Fasulla samalla tyyppäämässä. |
Basismi 23.05.2004 23:33:01 | |
---|
Mutta siis onko kellään tietoa millainen soundi tuossa on verrattuna aikaisempaan saarnirunkoiseen malliin? Leppä on pikkasen vähemmän kirkas saarniin verrattuna, agressiivinen ja potkiva soundi. Enemmän murinaa. Tuo Nathan East-malli kiinnostaa, kuulostaisinkohan mäkin sitten Nathan Eastilta? :) It's hard to be humble when you're so fucking big! |
Kikka Korea 26.05.2004 20:14:16 | |
---|
Olipas hyvä peli tuo uus TRB. Se on vaan nykyjään tehty Koreassa!?!?!?! No, ei se silti huono ole mitenkään. Mun mielestä se Natural-väri on sairaan hieno. Ostan tuon 6-kielisen basson kun saan entisen myytyä. |
Quu 27.05.2004 12:15:53 (muokattu 27.05.2004 12:16:23) | |
---|
Kyllähän ne koreassa tekee nykyään ihan laatukamaa. EDIT: Siis kitarakokemuksella :) Mutta silti. http://hevijammu.cjb.net
Hinta: 420e/En tingi. |
Teme007 27.05.2004 19:05:49 | |
---|
"Nöyryys, nöyryys, ei leijuta!!!" u´re never good enough" |
Kikka Korea 31.05.2004 21:12:05 | |
---|
Siksi tietenkin että maksaa niin paljon! Soitan koskettimia, bassoa, rumpuja ja kitaraa. Nyt mulla on jotain 5000 rummuissa, 3000 bassokamoissa, 4000 synakamoissa ja kitaroissa vasta jotain 500 mutta nyt sijoitan 500 lisää. Sijoita siinä sitten vielä 2000 lisää bassoon!!! Ei oo mulla helppoa kun pitää niin monta soitinta olla viimisen päälle. |
bize 05.06.2004 01:38:54 | |
---|
Näin TRB -miehenä pitää heittää kommentti, miksi et vaihda suoraan NTB -malliseen trb-bassoon, kuva: http://images.misupply.com/products/original/Yamaha/34469.jpg Eikä maksa paljoo =0) Tiäs vaikka ite tilaisin... Tässähän on muuten joku piezomikkikin tallassa mitä ei muista malleista taida löytyä, mikäli oikein ymmärsin? Tuon hilavitkuttimen hinta on jo vähintäänkin kyseenalainen - yli 2 tonnia tehdasvalmisteisesta Yamahasta.. Mahollisesti vois käsintehdyt tahi koto-Eurooppalaiset kilpailijat olla varteenotettavia vaihtoehtoja. "Hardware rule number one: NO FUCKING RACK SYSTEMS OF ANY KIND!!! " |