bass-man 09.06.2004 18:18:13 | |
---|
No mä suosin semmoisii hevi bassoi kuten ESP/LTD, Ibanez, Jackson. Itte en semmoisii omista muuta ne on hienoi ja kunnon laatua. stay heavy forever...
Kaikki musa on hyvää patsi räppi. |
da_Punk 09.06.2004 18:22:19 | |
---|
No mä suosin semmoisii hevi bassoi kuten ESP/LTD, Ibanez, Jackson. Itte en semmoisii omista muuta ne on hienoi ja kunnon laatua. Rickenbacker, Gibson, Fender, Musicman ja tottakai Tokai !!! hoho ! Jos kakka olisi kultaa, minulla ei olisi pyllyn reikää - |
Quu 09.06.2004 18:48:29 | |
---|
Ibanezia koska se on mun ainoa basso :) Muita en ole omistanut (vielä). http://hevijammu.cjb.net
Hinta: 420e/En tingi. |
Jalmus 09.06.2004 19:58:27 | |
---|
Music Man Sting Ray 5 on mun tämänhetkinen number one. Kakkosena on Tokain jazzbassosta tehty nauhaton. Uutuutena tulossa JAK-jazzbasso. |
basistivol666 09.06.2004 21:47:17 | |
---|
Itte en semmoisii omista muuta ne on hienoi ja kunnon laatua. ?? no joo.. esp ja hartke kun sellaset sattuu olemaan! Elintärkeät nesteet valuvat hukkaan |
Puavali 09.06.2004 22:54:02 | |
---|
Yamaha-basso (kun sellainen on), Hartke-vahvari (kickback hankintalistalla). Fenkun Jazz on joskus himottanut, samoin kuin Musarin Stingray ja OLP:n "vastaava", ja Ampegin bassovehkeet yleensä. En suosi (mutta käytän): Yamaha-vahvistin (kaverilla on) |
Johnny Buzz 09.06.2004 23:01:29 | |
---|
Kuinkahan monella täällä on oikeasti mahdollisuus suosia muuta kuin tiettyä kielimerkkiä? En mä ainakaan varsinaisesti suosi mitään esim. soitinmerkkiä, vaan sattuu olemaan sellainen, minkä on kohtuu hintaan saanut ja on muuten tyytyväinen. Suosiminen on kuitenkin sellasta, että ostaa usein samaa merkkiä. Vaikka Fenderin bassoja "suosinkin" ei niitä tuu jatkuvasti, ostettua. Eri asia ois, jos olis varaa ostaa oikein kunnon soitinarsenaali. Sitten vois sanoa suosivansa jotain merkkiä. Eri asia olis kysyä, mistä merkeistä diggaa, mut eiköhän se oo käyty läpi monessa threadissa. Jaahas, tulipas sitten paasattua ihan turhanpäiväsestä aiheesta. Nukkumaan, mars! http://operaatiolive.tk |
chief 09.06.2004 23:50:25 | |
---|
Hyvä että joku jaksaa paasata. "Musiikki
on aritmeettisten lukusuhteiden saattamista välittömäksi aistihavainnoksi."
-Schopenhauer |
turson 10.06.2004 01:46:34 | |
---|
Tällä hetkellä Alembic (basso), GK(nuppi), SWR(kaappi). Totkai sitä omia suosii :) |
trippe 10.06.2004 09:52:41 | |
---|
Iba tietty ja Hartke siihen sivuun niin jo! "Liike lähtee lantiosta" |
Keny 10.06.2004 12:39:17 | |
---|
Löytyy nopeesti kattomalla omakuvaa.;-) Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
bass-man 10.06.2004 13:25:18 | |
---|
Löytyy nopeesti kattomalla omakuvaa.;-) Fender. stay heavy forever...
Kaikki musa on hyvää patsi räppi. |
pardy 10.06.2004 17:02:05 | |
---|
Warwick. Se on aika lailla meikun suosikki bassopuolella. Tiistaina tilasin nääs Musamaaliman kautta toisen Warwickkini ikinä, ja jotain siitä, miten tosissani oon sen asian suhteen on se, että se tilaamani basso valmistetaan Warwickin custom shopissa mun omien specsien mukaan... No nii, päädyinpä taas prassailemaa... Mutta kuitenkin, Warwick on mun juttu, myös vahvaripuolella. (Nuppini on W:n Pro Fet IV, hankintalistassa siintää Pro Tube IX, vaikka kunnon stereo+etuasteputkivahvareita on paljon muitakin.) Myös Fender, Music man, Tobias, Modulus, Ken Smith, Rickenbacker, Zon, ym., "laatubassot" (, jos bassojen "luokittelu" ylipäätään on on mahdollista) päätyvät usein kuolauksen kohteeksi... Olen aika surkea tapaus. Ja tiedän sen itsekin. Mutta olen sentään perhanan ylpeä siitä! :) Myynnissä 5-kielinen basso Yamaha BBG5A! 2 v. vanha, mukaan kova laukku+roippeet, 350€! Käy katsomassa: Tori--> Bassot |
2541 10.06.2004 17:06:28 | |
---|
En voi sanoa suosivani kuin Rotosoundin kieliä ja siitäkin tarpeen tullen tulee poikettua. Soitin- ja vahvistinpuolella tunnun suosivan vintageroinaa. Ei ehkä aina niin järkevää, mutta minkäs sitä luonnolleen voi. |
lfc 10.06.2004 17:17:53 | |
---|
Kaekki kelepaa! Life is a game, that's never too lame. |
Kieppi 10.06.2004 21:46:30 (muokattu 10.06.2004 21:51:00) | |
---|
Basso- ja styrkkaripuolella Warwick. On mulla Deanikin, ihan hyvä peli, mutta en mä tiedä suosinko mä sitä :) Akustiskitarapuolella lähtemättömän vaikutuksen teki Taylor. Kuolaosastolla sitten Musarit ja vanhemmat Fenderit tuolta 70- ja 80-luvun taitteen tienoilta. Vaahteraotelautaa suosin aina ja kaikkialla. Harmi, että sitä ei Warreen saa. .: Kieppi :. EDIT: Mikäs Warre sulle Pardy on tulossa? --
Jeesus pelasti minut metallimusiikille ;) |
Incarnation 10.06.2004 22:10:35 | |
---|
Warwick noin yleisesti (combo, kielet) ja varmaan tulee tämä mun suosiminen Warwickia kohtaan lisääntymään, sillä tähtäimessä on Warwick Corvette Standard (5-kieltä, saarni-runko). "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
basspete 11.06.2004 09:19:39 | |
---|
Fender, Ampeg, rotosound tahi ernie ball, neutrik.. Komsii Kosmaa !! |
iiro2 11.06.2004 11:25:37 | |
---|
Hevi bassoja........ |
poko 11.06.2004 11:58:26 | |
---|
Kattokaapa logoa. Taidan olla ainoa tämän merkin "suosia". Ostin sadalla eurolla kaverilta aria pro II basson johon heitin EMG:n aktiivimikit. Merkkiä suosin koska muutaman vuoden soittamisen jälkeen toiset bassot tuntuvat siltä kun pettäisi rakastaan. http://www.minoria.org/index2.htmBasistin kulli / 4 = kitaristin kikkeli |