Aihe: Kokemuksia Fender Precision Highway 1 US?
1
Matala
24.06.2004 13:37:24
Onko kenelläkään kokemuksia / tietoa ko. Fenderin Presarista? Onko suurta eroa laadussa esim. Mexicon Presariin?
toivajar16
24.06.2004 14:57:52
Mun mielestä todella hyvä hintaansa nähden. Löytyy precisionin ominaissoundi helposti ja viimeistely on erittäin hyvä. Plussaa myös keveydestä.
Itse päivitin bassoon Dimarzion mikit, mutta alkuperäiset toimivat myös erinomaisesti. Suosittelen kyllä lämpimästi.

Basso toimii itselläni nykyään pääasiallisena keikka ja studiobassona enkä ole hirveästi muita tarvinnut.
"Jargon!!!!"
p130
24.06.2004 18:47:38

Onko kenelläkään kokemuksia / tietoa ko. Fenderin Presarista? Onko suurta eroa laadussa esim. Mexicon Presariin?

Jos puhutaan mexicostandardista niin laatueroa on (thomannin hinnat tsekkasin...) oikeastaan ihan suhteessa hintaeroon std 525€ vs. HW1 725€. HW:ssa on parempi hardware ja elektroniikka.

Kalliimmat meksikoversiot ovat sitten asia erikseen. Esimerkiksi Deluxe P-Bass Special voisi olla niistä varteenotettava vaihtoehto suurin piirtein HW:n hintaluokassa (699€).

Vaan kilpailutahan kotimaiset liikkeet jos olet uutta ostamassa. Fenderienhän piti halventua saksan tasolle uuden maahantuontiorganisaation myötä...
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
Jailbird
24.06.2004 21:07:53
hyvä peli.
Thomannilta tilasin hyvin tuli perille.
ei ongelmia. en suosittele Suomalaisia kilpailijoita.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)