Aihe: Kysymys bassovehkeistäni
1
Amphion
21.06.2004 00:07:24
Eli omistan Hartke B60 bassocombon ja Jackson JS40? (en ole varma mallista) basson. En ole paljoa noilla soittanut kun olen kohta 10 vuotta koskettimilla soittanut eli haluaisin tietää paljonko noista kehtaisi pyytää euroja ja missä nuo kannattaisi myydä? Liikkeeseen suoraan vai huutonetissä ehkäpä? Niin ja bassoon on vaihdettu kielet muistaakseni vuosi sitten. Noilla on tosiaan todella vähän soitettu, ehkä max 30 kertaa. En muista yhtään paljonko olen itse noista joskus 2-3v sitten maksanut..Ja tuosta bassosta: en ole paljoa tietoa netistä löytänyt tuosta eli onko tuo joku pilipalibasso? Kiitos vastauksista =)
Kikka Korea
23.06.2004 18:42:27
Ehkä jotain 200 euroa yhteensä. Noi on semmosia etten kyllä kenelläkään voisi noita suositella.
Johannes_t
23.06.2004 23:52:19

Mä en ole ihan yhtä julma tuomiossani, kuin tuo Chick Corean rumpalikaveri. Kyllä tolla setillä kelpaa basistin ura aloittaa ja kombo menee kotitreeneissä vaikka lopun iän. Jacksonista en osaa kovin paljoa sanoa, mutta veikkaisin, että perus "halpis" bassosta on kyse (mikit niin ja näin, kaulan kanssa jotain pientä ja kielet metrin päässä otelaudasta ;D).

Joo, kyllä tosta setistä voi 300€ pyytää, helposti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)