Aihe: Flea Chili Peppersin uudella livellä..
1
sirdickyj
08.08.2004 14:08:56
...on yhdessä Chad Smithin kanssa koko levyn pelastus. No tämähän ei tietenkään ole kellekkään yllätys, mutta jossain vaihee4ssa ei oikeen jaksanut innosta kun Fleaa hehkutettiin joka paikassa, kun paksuhuuliset (=mustat) hoiti mielestäni grooven 10-0 himaan, mutta uusheränneenä hiffäsin, että mieshän on rokkijätkä, joka piut paut veisaa siitä onko soitto just prikulleen niin, kuin basistien groovekäsikirjassa sanotaan. Toimii silti kympillä, vaikka välillä mennään metikköön. Taas kerran; you either got it or you ain´t got it.

Ammattitaitoa ja asennetta löytyy, ja tunnettuahan on, että nuo kaksi toimivat vain yhdessä, erikseen niistä ei ole mihinkään. Siis ammattitaito ja asenne.
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Tana
18.09.2004 17:25:28

Kyllä Flea on maailman paras basisti! Vaikka ei nyt teoria -ja tekniikkapuoli vastaakkaan mitään Victor wootenia niin kokonaisuus hakkaa kaikki muut 6-0.
Nelikielipiru
18.09.2004 18:41:49

Toimii silti kympillä, vaikka välillä mennään metikköön. Taas kerran; you either got it or you ain´t got it.

Ammattitaitoa ja asennetta löytyy, ja tunnettuahan on, että nuo kaksi toimivat vain yhdessä, erikseen niistä ei ole mihinkään. Siis ammattitaito ja asenne.

Totta turiset koko kirjoituksellasi. Tällästä oon miettuny jo pitkän aikaa sivuttakseni "toimi kympillä.......", minkä ihmeen takia basisteista on tullut ns. lavaapinoita. Itekin kyllä meen pitkin lavaa ja näin ollen lasken itteni lavaapinaksi mutta mikä kumma laittaa basistin menemään pitkin lavaa silläkin uhalla että soitto kärsii ja vaikka fiilis ei olis edes täys 7½.

Onko se joittekin toitottama "basistien alemmuus kompleksi" vai mikä?

Okei on melkeen offtopic mutta jotenkin voi sopia, jotenka arvon kolleegat mietitäänkö hetki ja vaihdetaan mielipiteitä.
Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta.
Wil-J
19.09.2004 18:36:13 (muokattu 19.09.2004 18:37:36)
Pohjustan seuraavaa viestiäni tyhjänpäiväisellä viestillä.
Wil-J
19.09.2004 18:36:42
En mä ole mitään erityistä basistien "lavaapina" kulttuurin syntymistä huomannut. Ite olen John Myung tyyppinen paikkallaan seisoja, ja sellasia mun mielestä useimmat basistit on. Annetaan soiton puhua ;)
Prowleri
19.09.2004 19:59:05
Ite olen John Myung tyyppinen paikkallaan seisoja, ja sellasia mun mielestä useimmat basistit on. Annetaan soiton puhua ;)

Senkin ämmät! Kyllähän hyvä basisti hoitaa sekä soiton että esiintymisen kotiin :)

Bonarina: olettekos tutustuneet Puppe Strandbergin kotisivuihin? Löytyy mm. Strandberg Bandin pari videota, aika hmm, mielenkiintoista katsottavaa.
Eläkeläiset Euroviisuihin!
Wil-J
19.09.2004 20:16:07
Senkin ämmät! Kyllähän hyvä basisti hoitaa sekä soiton että esiintymisen kotiin :)

Juu kaipa hyvä basisti hoitaa molemmat kotiin, mutta mä en sitten varmaan ole hyvä kun pyrin hoitamaan ensisijaisesti sen soittopuolen. Ja kyllä sellasia näkee paljon jotka riehuu soiton kustannuksella hirvittävin seurauksin.
Ulle
19.09.2004 21:09:59

Musiikkityyli varmaan ratkasee aika paljon, kuinka kohtalokasta tuhoa lavalla riehumisen takia soitossa esiintyvät "epätarkkuudet" aiheuttavat.

Itse kannatan tätä laavaapinoinita, koska silloin on ainakin joku syy kehnolle soitolle ja se on muutenkin hauskempaa.
Niin kuin ehtyy tiimalasin hiekka, on elämämmekin päivien viemää...
sirdickyj
19.09.2004 22:16:24
Bonarina: olettekos tutustuneet Puppe Strandbergin kotisivuihin? Löytyy mm. Strandberg Bandin pari videota, aika hmm, mielenkiintoista katsottavaa.

millä tavalla "hmm, mielenkiintoista"?
Prowleri
20.09.2004 10:16:06
millä tavalla "hmm, mielenkiintoista"?

Sanotaan vain että se on hmm, mielenkiintoista. Käy katsomassa.
Eläkeläiset Euroviisuihin!
NYdoll
20.09.2004 17:42:01

Meidän garagebändissä on ainakin tuo liike lähes yhtä tärkeää ku soitto...
"I´ve got razorblade lips, gonna kiss some wrists..." Turbonegro - Fuck the world
sirdickyj
20.09.2004 19:42:55
Sanotaan vain että se on hmm, mielenkiintoista. Käy katsomassa.

Juu, kylläpä oli mielenkiintoista. Aika erikoista pistää tuommoisia klippejä sivulleen, mutta tapansa kullakin. Come together voi myös svengata tai sitten se voi mennä noin.
Niskamies
20.09.2004 19:54:57
Juu, kylläpä oli mielenkiintoista. Aika erikoista pistää tuommoisia klippejä sivulleen, mutta tapansa kullakin. Come together voi myös svengata tai sitten se voi mennä noin.

Soitti muuten mun eno kitaraa tossa tokassa videossa.
Meitsi on meshissä.
sirdickyj
20.09.2004 20:40:21
Soitti muuten mun eno kitaraa tossa tokassa videossa.

Ja mun tytön kummisetä siinä ekassa, mis on Mel Gaynor.
Novis_3
21.09.2004 02:04:18
Come together voi myös svengata tai sitten se voi mennä noin.

Toi Come Togetherhän oli suora kopio Milleriltä... Siis versiona, soittoa en kommentoi..
"Me hävitään tää peli.."
sirdickyj
21.09.2004 09:04:10
Toi Come Togetherhän oli suora kopio Milleriltä... Siis versiona, soittoa en kommentoi..

Miks et kommentoi? Tää on kommentointipalsta!
Listen
21.09.2004 09:47:33 (muokattu 21.09.2004 09:52:30)
Ite olen John Myung tyyppinen paikkallaan seisoja, ja sellasia mun mielestä useimmat basistit on.

Kaverit (kitaristi ja humppabasisti) suunnittelivat Ilmakitaransoiton MM-kisojen aikaan Ilmabassonsoiton MM-skaboja. Heilumisesta ja liikkumisesta tulisi miinuspisteitä, kännisen oloinen sivuttaisliikehdintä ja huojuminen paikallaan seistessä on sallittu. Mielellään koko kilpailusetin ajan tulisi naamalla olla samanlainen leipääntynyt ilme, satunnainen nikotus voisi tuoda bonuspisteen.

:)
Doo wah diddy diddy down diddy do.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)