Herra A 23.09.2004 11:13:21 | |
---|
...mistä löytyisi? Pääkaupunkiseudun liikkeistä? Kyse on siis pehmeästä topatusta kantolaukusta. Mahtaneeko olla tyyritä tahi kestäviä, kokemuksia? "Nobody is heard compass wilting in the wind ....
Rowing sheep smile for the dead ....." |
omarklah 23.09.2004 11:59:06 | |
---|
Enpä ole tuollaiseen pussiin koskaan törmännyt... Mutta tällaisesta olen haaveillut jo jonkin aikaa: http://www.gatorcases.com/sections/prdct/hp-01.htm Valmistajan ovh. on 180 dollarin korvilla. Mitäköhän tuo maksaisi suomessa... Pitääpä kysyä ST Pauls Soundista, kun muutenkin myyvät Gatorin tuotteita :o) Tää sit sanois tälleen... |
absqua 23.09.2004 12:51:51 | |
---|
Enpä ole tuollaiseen pussiin koskaan törmännyt... Mutta tällaisesta olen haaveillut jo jonkin aikaa: http://www.gatorcases.com/sections/prdct/hp-01.htm Valmistajan ovh. on 180 dollarin korvilla. Mitäköhän tuo maksaisi suomessa... Pitääpä kysyä ST Pauls Soundista, kun muutenkin myyvät Gatorin tuotteita :o) Kyllä niitä kahden basson pusseja taitaa olla ainakin Warwickin valikoimissa. Ja olisikohan Bass Centerissäkin ollut sellaisia joskus? Valmistaja varmaan Neuser. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Jalmus 23.09.2004 15:09:21 | |
---|
Warwickin RockBag maksaa noin satasen. Itselläni on ja ihan tyytyväinenkin siihen olen ollut. Taskuja löytyy useita erilaisia esimerkiksi viritysmittarille, nuoteille, piuhoille... Laulaminen ravintolassa ilman siitä suoritettavaa korvausta tulkitaan häiriöksi. |
Novis_3 23.09.2004 16:18:57 | |
---|
Pitääpä kysyä ST Pauls Soundista, kun muutenkin myyvät Gatorin tuotteita :o) Mikäs tuon ST Pauls Soundin nettiosoite olikaan??? Unohtanut ja google löysi jotain kirkkoja... :/ "Me hävitään tää peli.." |
M.Hanski 23.09.2004 16:19:41 | |
---|
Mikäs tuon ST Pauls Soundin nettiosoite olikaan??? Unohtanut ja google löysi jotain kirkkoja... :/ www.stpaulssound.fi Se pittee tietee! |
N_Bates 23.09.2004 23:09:05 | |
---|
Stein und Brötchen! |
Novis_3 23.09.2004 23:40:01 | |
---|
tuota ei kyllä ois millään arvannut.... hoho. no viddu "Me hävitään tää peli.." |
Herra A 24.09.2004 12:37:39 | |
---|
Kiitoksia kaikille! "Nobody is heard compass wilting in the wind ....
Rowing sheep smile for the dead ....." |
balzary 24.09.2004 13:27:12 | |
---|
musamaailmassa oli tällänen pussi alennuksella joku aika sitten, en muista mitä pikkuvikaa oli... ei kuitenkaan mitään vetskarin toimimattomuutta tms. |
Sperde 25.09.2004 13:37:58 | |
---|
...mistä löytyisi? Pääkaupunkiseudun liikkeistä? Kyse on siis pehmeästä topatusta kantolaukusta. Mahtaneeko olla tyyritä tahi kestäviä, kokemuksia? Bass Centeristä oon muutaman ostanut. Eka pussukka paloi Cinderellalla mutta muuten on kestänyt helevetin hyvin. Tais olla 80 euron nurkilla. Merkistä ei tietoa, kokomusta, tekstiä ei näy. |
Herra A 26.09.2004 23:00:45 | |
---|
Mahtaakohan olla olemassa selkäänmeneviä 2 basson pusseja...? Ei tuosta Warwickin pussistakaan ole oikein hyötyä jos pitää kädessä kantaa, melkein helpompaa on käyttää kahta erillistä. Mist ripples round your thin white neck
And draws me a line
Cold fingers mark this dying wreck
This moment is mine |
nro5 27.09.2004 15:03:55 | |
---|
Mahtaakohan olla olemassa selkäänmeneviä 2 basson pusseja? Warwickin kahden basson pussi on juuri tuollainen "selkämalli". Mulla on moinen ollut käytössä pari vuotta enkä täysin ole ollut hankintaani tyytyväinen. Pussi on kyllä jämäkkää tekoa ja hyvin topattu, mutta ergonomian kanssa on jääty puolitiehen. Pussin olkahihnat ovat todella huonot. Hihnat ovat pitkät lyhimmilläänkin ja hihnalukot luistivat asemistaan alituisesti - tikkautin lähisuutarilla hihnalukot pysyvästi tiukimpaan asentoon. Pussi on hyvin yläpainotteinen (pussi ei pysy tiukasti selkää vasten vaan yläpää kallistuu kantajasta poispäin), eli pussia saa kantaa kyömyssä kuin Quasimodo konsanaan. Tämä tekee pussista erittäin raskaan kantaa. Lisäksi hihnojen yläpään metalliosat, joilla hihnat kiinnitetään itse pussiin tuntuvat erittäin mukavilta olkapäissä jo yhden basson painollakin. Usein kannan vain yhtä bassoa mukanani ja pakkaan esim. vaatteita tai muuta kevyttä matkaroipetta toiseen lokeroon. Pussi on suunniteltu sen verran huonosti, ettei siinä todellakaan mieluusti kanna kahta kirvestä mukanaan. Yksikin basso tuntuu huomattavasti painavammalta kuin muissa bassopusseissa. En suosittele. |