Mron arvon basistit, Onko kellään kokemuksia tai muita havaintoja nuista Laneyn R-sarjan nupeista? Itsellä olisi hakusessa tuommoinen suht edullinen, tehokas (n. 500 €) nuppi. Paperilla tuo Laneyn R4H vaikuttaisi ihan hyvältä perusvehkeeltä, 7-alueinen EQ ja kompura löytyy ja tehoa on riittävät 300 wattia. Toki muutkin merkit kiinnostaa, mulle on ihan sama, mitä siinä vahvistimen etupaneelissa lukee. Paljon käytettynä - esim. Torilla - liikkuvaa Hartkea olen katsellut myös, mutta kun täällä on useampi kertonut vaikkapa noista 3500:sta kauhutarinoita, niin taidan sivuuttaa koko merkin.. Ashdownia ei oikein saa kuin Saksasta tilaamalla, ja mieluummin ostaisin ihan oikeasta soitinliikkeestä laitteeni. Elikkäs jotain ideoita tässä kaipailisin vahvistinkaupoille valmistautuessani. EDIT: Niin, kyse on tietysti Laneyn nupista, ei Peaveyn. Olen torspo. . |
Eiköhän Ashdownia saa ihan Soundatastakin? Tämmöinen mielikuva mulla on, viisaammat oikaiskoot. ( www.soundata.fi) Sitten on tietty Warwickin Pro Fet III ja IV, Musamaailmasta ( www.musamaailma.fi). Oman kokemuksen perusteella voin tuota kolmosta kyllä suositella, Torilla oli hetki sitten joku nelonen myynnissä. (Eikös Pardy Sinulla ollut tuo IV? Kommentit kehiin! ;) Ampegit taitaa sitten mennä hinnasta hiukan yli. "Kuuntele kontrabassoa. Siinä on puuta, siinä on jöpinää." (Jukka Tilsa) |