pehko 24.11.2004 11:16:57 | |
---|
Niin, kun en asioista ole ihan perillä, niin kun minulla on aktiivi mikit, niin pystyykö siihen kuitenkin niinkun vaihtamaan passiivit tilalle? Anders Fridéniä lainaten, "Jos et tykkää, älä kuuntele" |
mr.bungle 24.11.2004 12:51:45 (muokattu 24.11.2004 12:52:29) | |
---|
Niin, kun en asioista ole ihan perillä, niin kun minulla on aktiivi mikit, niin pystyykö siihen kuitenkin niinkun vaihtamaan passiivit tilalle? Jos sulla on gsr200 niin mun tietääkseni siinä kyllä on passiivimikit. Aktiivielektroniikka siinä tosin on. Jos haluat ohittaa aktiivielektroniikan, niin vaihda peruspassiivipotikat tilalle tai kolvaa mikit suoraan jakkiin kiinni. Edit: ja mikit voit vaihtaa heittämällä uudet mikit vaan vanhojen tilalle. Kolvaat piuhat sillai niinku nykyisissä mikeissä on kolvattuna. ja tämä on siis totuus |
pehko 24.11.2004 13:15:54 (muokattu 24.11.2004 13:16:51) | |
---|
Jos sulla on gsr200 niin mun tietääkseni siinä kyllä on passiivimikit. Aktiivielektroniikka siinä tosin on. Jos haluat ohittaa aktiivielektroniikan, niin vaihda peruspassiivipotikat tilalle tai kolvaa mikit suoraan jakkiin kiinni. Vai niin.....no mitä eroa on sillä, että onko passiivi mikit/aktiivi elektroniikka, vai aktiivi mikit/aktiivi elektroniikka? Edit: ja mikit voit vaihtaa heittämällä uudet mikit vaan vanhojen tilalle. Kolvaat piuhat sillai niinku nykyisissä mikeissä on kolvattuna. eli perjaatteessa samoihin piuhoihin vaan kiinni.... Anders Fridéniä lainaten, "Jos et tykkää, älä kuuntele" |
Basismi 24.11.2004 13:27:27 | |
---|
Työn allako on tuo GRS200, vai? En tiedä millaiset mikit siinä on, mutta suosittelisin kuitenkin koko sähköistyksen uusimista potikoita myöten. It's hard to be humble when you're so fucking big! |
pehko 24.11.2004 13:37:26 (muokattu 24.11.2004 14:05:03) | |
---|
Työn allako on tuo GRS200, vai? En tiedä millaiset mikit siinä on, mutta suosittelisin kuitenkin koko sähköistyksen uusimista potikoita myöten. Jaa, siitähän voikin siten tulla varmaan kallis remontti.siis potikka meinaa mitä?ja mikä on jakki? kun ei nämä nimityksetkään ole hallussa.....no, amatööri kun olen... Anders Fridéniä lainaten, "Jos et tykkää, älä kuuntele" |
t.j.k 24.11.2004 14:43:14 | |
---|
Jaa, siitähän voikin siten tulla varmaan kallis remontti.siis potikka meinaa mitä?ja mikä on jakki? kun ei nämä nimityksetkään ole hallussa.....no, amatööri kun olen... Potikka=potentiometri, eli ne volume & tone nappulat. Jakki taasen se reikä mihin johto tökätään. Tuossa gsr200 mallissa on tosiaan passiivimikit ja aktiivinen etuaste (basso buusti tässä tapauksessa). Näin ainakin uudemmassa mallissa, vanhemmissa ei käsittääkseni tuota aktiivietusta ole. |